  • 1. Data: 2005-05-09 16:13:16
    Temat: konto i karta dla studenta
    Od: "Inka" <k...@p...onet.pl>

    Jaki bank polecacie dla studenta? Czy ma ktos konto w VWBank Direct? Czy ma
    ktos ktoras z kart Euro<26?

  • 2. Data: 2005-05-09 17:50:01
    Temat: Re: konto i karta dla studenta
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Inka napisał:

    > Jaki bank polecacie dla studenta? Czy ma ktos konto w VWBank Direct? Czy ma
    > ktos ktoras z kart Euro<26?

    Student, studentowi nie rowny. Potrzeba wiecej informacji o tym
    studencie (gdzie studiuje, czy cos zarabia, czy dostaje stypendia, czy
    mu rodzice wplacaja duze kwoty itp.).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-05-09 17:54:57
    Od: k...@p...onet.pl

    > Student, studentowi nie rowny. Potrzeba wiecej informacji o tym
    > studencie (gdzie studiuje, czy cos zarabia, czy dostaje stypendia, czy
> [...]

    Nieco ponad przeciętny student, czasem coś zarobi, czasem rodzice pomogą,
    generalnie ciekawy świata, podróżujący, i świadomy swoich potrzeb.
    To tak mniej więcej ;)

  • 4. Data: 2005-05-09 18:24:33
    Od: "Kovolski" <k...@t...pl>

    Witam
    Rekomenduje Konto Extra Student w Banku Zachodnim WBK ponieważ:
    1. Nie wnosisz co miesiecznych opłat za prowadzenie rachunku.0 opłat
    2. Nie ma min limitu środków jakie w ciągu miesiąca powiny znaleźdź się na
    koncie.= wpłacasz ile chcesz..i kiedy chcesz..
    3. Dowolny limit wypłat w bankomacie.= spokojnie przy ścianie
    4. Rozwiniete i darmowe usługi internetowe. Przelewy możesz wykonywać na
    dowolny rachunek nie ponosisz opłat za Token..itd..Przelew internetowy tani
    0,50 elixsir 1,50 ...Zabezpieczeniem jest niezawodny sms kod ..Darmowy dla
    pierwszych pięciu przelewów...
    5. Zrezygnuj z ubezpieczenia karty jest ono w tym przypadku praktycznie nie
    użyteczne..
    6. Wypłaty w bankomatach wbk za darmo w kazdym innym 5 zł..
    7 Jeśłi chcesz np dowiedzieć się przy użyciu bankomatu..ile masz na koncie
    lepiej wypłacić minimalne 10 zł...wtedy masz wydruk potwierdzenia za
    darmo...Jeśli po prostu chcesz wydrukować potwierdzenie bez wyplaty kasy
    bank pobierze opłatę..jakąś tam..(nie wiem bo nie jestem..:-) W każdym razie
    trzeba korzystać z banku z głową..
    8. Jeśli w mieście w którym mieszkasz jest oddział..WBK..to ułatwi to
    rodzicom wpłaty na twój rahunek a w tym stosunkowo rzadko spotyka sie
    kolejki..
    8...Nie wiem co jeszcze bank zacheca do rezygnacji z otrzymawania historii
    rachunku..w formie papierowego wyvciągu na rzecz bardzo fajnej historii
    internetowej jeśli sie na to zdecydujesz...rodzice...hehe nie maja
    żadnej..możliwości....szpiegowania....:-) twojego konta

    minus to 0 oprocentowanie środków na rachunku ale...
    inne banki wiecej zabierają niż dają więc..

    Pozdrawiam..

  • 5. Data: 2005-05-09 18:37:22
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Nieco ponad przeciętny student, czasem co? zarobi, czasem rodzice pomog?,
    >generalnie ciekawy ?wiata, podróżuj?cy, i ?wiadomy swoich potrzeb.
    >To tak mniej więcej ;)

    To jeszcze uswiadom nas o swoich potrzebach, zeby mozna bylo cos
    doradzic ;-).
    Jest w czym wybierac, kwestia w jaki sposob chcesz tego konta uzywac.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-05-09 18:47:07
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Kovolski napisał(a):
    > Witam
    > Rekomenduje Konto Extra Student w Banku Zachodnim WBK ponieważ:

    Konto studenckie w BZ WBK może być ale ja bym radził go używać tylko i
    wyłącznie do Euro<26 + jako awaryjne przy wyjazdach zagranicznych
    (euro<26 maestro - kursy nieco lepsze od kart Visy).

    Oprócz tego załóż sobie konto w którymś banku internetowym (mbank+lukas
    lub inteligo, zależy m.in. od tego gdzie mieszkasz).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2005-05-09 18:58:16
    Od: "Kovolski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
    Kovolski napisał(a):
> [...]

    (euro<26 maestro - kursy nieco lepsze od kart Visy).

    Oprócz tego załóż sobie konto w którymś banku internetowym (mbank+

    Hmmm... :--))

    Banki internetowe za granicą...z tej trójki wiarygodny wydaje się jedynie
    lukas bank... Mój znajomy utkwił w chormacji z kartą m banku...dziesiatki
    podobnym hostorii opisywano przez lata na tej grupie...wiec...jest to..nie
    małe ryzyko...Pozdr

  • 8. Data: 2005-05-09 19:25:18
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Kovolski napisał(a):
> [...]
    > podobnym hostorii opisywano przez lata na tej grupie...wiec...jest to..nie

    Co ma "internetowość" do używania kart za granicą bo ja jakoś związku
    nie widzę?
    Podstawa to mieć kilka kart z różnych banków i z różnych organizacji
    karcianych. Najlepiej gdy chociaż jedna z kart jest wypukła ale na to
    nie każdy student może sobie pozowlić.
    BTW do studenckich wyjazdów za granicę imho najlepsza karta przedpłacona
    ING BŚ (maestro i 3% za wypłatę z bankomatów bez minimum).

  • 9. Data: 2005-05-09 19:26:23
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik k...@p...onet.pl napisał:

    > Nieco ponad przeciętny student, czasem coś zarobi, czasem rodzice pomogą,
    > generalnie ciekawy świata, podróżujący, i świadomy swoich potrzeb.
    > To tak mniej więcej ;)

    Multibank.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-05-09 19:30:51
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 May 2005 20:47:07 +0200, Marcin Lubojański napisal/a:

> [...]
    >
    > Oprócz tego załóż sobie konto w którymś banku internetowym
    > (mbank+lukas lub inteligo, zależy m.in. od tego gdzie mieszkasz).
    nie wiem czy warto - mając nie wielkie środki jak większość
    studentów- otwierac trzy rózne konta.

    dadam, że do konta studenckiegow BZWBK mozna miec przelewy za darmo
    jesli ma się karte studencka Kinepolis. nie wiem jednak jak można ja
    dostac - podejrzewam, że tylko w Poznaniu.

    --
    Krzysztof Lerski