  • Data: 2002-02-15 12:28:31
    Temat: Re: konto firmowe, teraz mam inteligo, ale
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > VWBank, Multibank i Nordea (tego nie znałem)
    > czy to naprawdę wszystko :(

    yyyy - dla 1s DG?
    No chyba tak - jeszcze moze jak zrobie w mBanku.

    Inne sa drozsze - ale jesli pytasz ;) Zobacz BZWBK, Fortis - te maja przez
    inet dostep.

    W zasadzie wszystkie inne banki maja konta firmowe + modemowa obsluge - ale
    jesli Inteligo nie odpowiada ci ze wzgledu na koszty..
    Tanej bedzie chyba tylko w VWBanku. Moze w Multi - trzeba porownac.