  • 11. Data: 2008-10-01 12:08:53
    Temat: Re: konto dla małżeństwa - które?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 14:02, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Ja mam wspolne z zona w Inteligo - i jest calkiem wygodne, chociaz
    > niskie oprocentowanie i drogie.
    >
    > Dla Ciebie proponuje BZWBK - jak nie masz u nich konta to konto
    > Benhakera za darmo bedzie (przy wplatach miesiecznych >1000), karta 1.5
    > (wystarczy ze wydasz 150 miesiecznie i juz masz konto za darmo)

    Ktos na forum pisal, ze promocja darmowego jest tylko do konca roku -
    a potem juz beda naliczane oplaty.

    Przy jakiejs okazji spytalem sie w banku czy to prawda (na plakatach
    pisze "na zawsze") i potwierdzono mi, ze beda pozniej oplaty dla
    posiadaczy.
    Tematu nie drazylem, bo Pani chciala skierowac mnie do znajacego temat
    doradcy, a moje zainteresowanie tym kontem jest sladowe.

  • 12. Data: 2008-10-01 12:42:36
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > Tematu nie drazylem, bo Pani chciala skierowac mnie do znajacego temat
    > doradcy, a moje zainteresowanie tym kontem jest sladowe.

    Dziwne, bo mam ten zapis w umowie - a wiec musza zmienic umowe ze mna
    zeby wprowadzic oplate. Moze chodzi o tych wczesniej zakladajacych konta
    (ja zakladalem juz po koncu promocji)

  • 13. Data: 2008-10-01 18:36:29
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    > LUKAS e-Konto PRO

    Dotychczas sam bym polecal Luaksa ale po przeczytaniu tego
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,57324
    53,Okradziony_jubiler_kontra_Lukas_Bank.html
    bym sie nad tym zastanowil. Nie chcialbym sie znalesc w takiej sytuacji
    wiec z Lukasa sie wynosze.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2008-10-01 21:35:49
    Od: note11 <n...@e...net>

    hej, dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    moje prywatne podsumowanie:

    BZWBK KONTO24 wg materiałów na www: prowadzenie 6zł, bankomaty euronet
    5zł, przelew 1zł - na tle konkurencji wypada drogo

    ING Direct na stronie jest "konto przeznaczone dla jednej osoby" - jutro
    zadzwonię i się upewnię

    Nordea spectrum - łączne koszty 4 przelewów zewn+czterech wypłat euronet
    to 2,4zł, dwie karty elektron za free, smsy za free (ale ponoć nie
    działają;)

    MultiKonto my Active - 4przelewy/4 wypłaty - zero złotych, dwie elektron
    - zero, nie wiem jaka jest autoryzacja i co z smsami.

    mbank - 4przelewy/4 wypłaty - zero. elektron - złotówka dodatkowa. 3 zł
    za pakiet 20 sms/mc

    Lukas - nie biorę pod uwagę. ostatnio dali dupy i generalnie ten bank mi
    się nie podobał nigdy (taka sobie fanaberia;)

    czyli z porównania opłat mam Nordea, Multibank, Mbank

    wszystkie banki mają siermiężny (IMO) sposób zarządzania rachunkiem. dla
    porównania ergonomia inteligo jawi mi się z innej bajki. ale do każdego
    idzie się przyzwyczaić. najbardziej z pierwszego wejrzenia mi przypadł
    Multibank.

    ostatecznie jak widzę muszę wybrać, biorąc pod uwagę ofertę dodatkową -
    KK (najlepiej z tanimi przelewami na inny rachunek), łatwo dostępny
    debet lub limit kredytowy. chyba muszę jutro podzwonić..

  • 15. Data: 2008-10-02 09:36:25
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    note11 <n...@e...net> napisał(a):
    > mbank - 4przelewy/4 wypłaty - zero. elektron - złotówka dodatkowa. 3 zł
    > za pakiet 20 sms/mc
    Nie żebym się czepiał i namawiał specjalnie na mBank, ale jak masz dwóch
    współwłaścicieli, to chyba każdy ma elektrona za darmo.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2008-10-02 10:37:05
    Od: note11 <n...@e...net>

    MrMrooz wrote:
    > Nie żebym się czepiał i namawiał specjalnie na mBank, ale jak masz dwóch
    > współwłaścicieli, to chyba każdy ma elektrona za darmo.
    to co sprawdzałem w tabeli opłat to wydanie drugiej karty do konta, ale
    być może masz rację. nawet jeśli nie, to tylko złotówka na miesiąc;)