  • 1. Data: 2008-10-01 08:17:59
    Temat: konto dla małżeństwa - które?
    Od: note11 <n...@e...net>

    hej,
    chciałbym założyć wspólne konto z żoną (tak wiem, powinienem to jeszcze
    przemyśleć;)
    być może ktoś przerabiał niedawno taki temat i może mi podpowie.
    oto moja lista życzeń:)
    - wygodna obsługa przez internet, wygodna autoryzacja (lubię karty
    zdrapki bo wsadzam do portfela i wszędzie mam, nie cierpię tych
    drukowanych kartek z hasłami)

    - dostęp do bankomatów euronetu bez prowizji lub stałą prowizją minimalną

    - niskie koszty - to będzie konto z małą ilością przelewów, oczywiście
    dwie płaskie karty dla dwojga, głównie płatności w sklepach

    - nice to have: powiadamianie smsem o zmianach na rachunku

    - dla mających konto, łatwy dostęp do innych usług banku - chodzi mi o
    skojarzone z kontem jakieś pseudokonta do "oszczędzania", dostęp do
    debetu albo linii kredytowej.

    na marginesie: denerwuje mnie to, że mając firmowe inteligo (wygoda i
    przyzwyczajenie) po kilku latach nadal mam do dyspozycji tylko 2000
    debetu i brak możliwości wystąpienia o linię kredytową (prowadzę
    działalność gospodarczą) Dlatego szukam banku dopieszczającego stałych
    klientów (heh pewnie takie nie istnieją;)

    - może od razu karta kredytowa w tym samym banku ale to chyba na inny
    topic..

    jeśli to istotne to na konto zamierzam przelewać z innego konta mniej
    więcej 3tys/mc

    będę baardzo wdzięczny za wszelkie sugestie

  • 2. Data: 2008-10-01 09:14:44
    Temat: Re: konto dla małżeństwa - które?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "note11"
    > - wygodna obsługa przez internet, wygodna autoryzacja (lubię karty
    > zdrapki bo wsadzam do portfela i wszędzie mam, nie cierpię tych
    > drukowanych kartek z hasłami)

    Zobacz Nordea Spektrum - sam tam mam wspolne konto, tyle że z tokenem
    ale zdrapkę tez mają

    > - dostęp do bankomatów euronetu bez prowizji lub stałą prowizją
    > minimalną

    bedziesz mial bez prowizji do wszystkich bankomatow

    > - niskie koszty - to będzie konto z małą ilością przelewów, oczywiście
    > dwie płaskie karty dla dwojga, głównie płatności w sklepach

    akurat przelewy tam są platne od 0,60 do 0,40 (dla klientow z wieksza
    liczba produktow)

    > - nice to have: powiadamianie smsem o zmianach na rachunku

    mają, tyle ze wplaty po jednym dniu, obciazenia - dosyc szybko,
    ale nie natychmiast jak np bylo zawsze w Inteligo. Za to bez oplat

    > - dla mających konto, łatwy dostęp do innych usług banku - chodzi mi o
    > skojarzone z kontem jakieś pseudokonta do "oszczędzania", dostęp do
    > debetu albo linii kredytowej.

    mają - nawet przez internet lokata w postaci "polisy"
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-10-01 09:32:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 11:14, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > mają, tyle ze wplaty po jednym dniu, obciazenia - dosyc szybko,
    > ale nie natychmiast jak np bylo zawsze w Inteligo. Za to bez oplat

    Sladowe sa te powiadomienia

    Ja dostaje (i to czasem) jedynie wplyw wynagrodzenia - nie dostaje
    powiadomienia o wykonaniu zlecenia stalego. ktorym to wynagrodzenie
    idzie dalej, ani nic o wyplatach z bankomatow.
    W systemie ustawilem, zeby powiadamialo o wszystkim, co system oferuje.

  • 4. Data: 2008-10-01 10:20:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

> [...]

    > idzie dalej, ani nic o wyplatach z bankomatow.
    > W systemie ustawilem, zeby powiadamialo o wszystkim, co system

    z tym zleceniem stalym to dziwne, bo o wykonaniu pojedynczego przelewu
    informuje - zlecenia mam darmo w Fortisie, wiec ich tu nie cwiczylem.
    zainteresowany takim wspolnym kontem tez pewnie nie będzie tego
    potrzebował

    a wyplaty z bankomatu czy operacje kartą nie generują SMS, bo pewnie
    projektanci SOLO założyli że już o nich wiesz więc powiadamiać nie
    potrzeba
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-10-01 10:31:25
    Od: note11 <n...@e...net>

    dziękuję za typ, przyjrzę się temu bankowi.

    > a wyplaty z bankomatu czy operacje kartą nie generują SMS, bo pewnie
    > projektanci SOLO założyli że już o nich wiesz więc powiadamiać nie potrzeba
    chyba, że ktoś zeskanował Ci kartę i właśnie czyści Ci konto w kolejnych
    bankomatach;)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-10-01 10:33:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 12:20, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > a wyplaty z bankomatu czy operacje kartą nie generują SMS, bo pewnie
    > projektanci SOLO założyli że już o nich wiesz więc powiadamiać nie
    > potrzeba

    Taaaa....
    Zwlaszcza o transakcji zeskanowana przy okazji wtykania do
    najblizszego w danej chwili i tak bezplatnego bankomatu.karta.

  • 7. Data: 2008-10-01 10:45:09
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Multinkonto My
    LUKAS e-Konto PRO

  • 8. Data: 2008-10-01 11:04:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    note11 pisze:
> [...]
    > więcej 3tys/mc
    >

    > będę baardzo wdzięczny za wszelkie sugestie

    Kont Direct w ING. Natomiast nie wiem, czy jest mozliwosc otwarcia konta
    wspolnego.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2008-10-01 11:36:05
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Curious <c...@m...pl> napisał(a):

    > Multinkonto My
    > LUKAS e-Konto PRO
    Jeszcze mBank, praktycznie wszystko ma - oczywiście jeżeli weźmiesz darmowe
    kody sms-owe zamiast haseł jednorazowych. No i powiadomienia sms-owe o
    zmianach płatne.
    Co do KO - po kilku latach używania wnioskowałem o to i zaproponowali całkiem
    spory limit.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 10. Data: 2008-10-01 12:02:57
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    note11 pisze:
    > hej,
    > chciałbym założyć wspólne konto z żoną (tak wiem, powinienem to jeszcze
    > przemyśleć;)

    Ja mam wspolne z zona w Inteligo - i jest calkiem wygodne, chociaz
    niskie oprocentowanie i drogie.

    Dla Ciebie proponuje BZWBK - jak nie masz u nich konta to konto
    Benhakera za darmo bedzie (przy wplatach miesiecznych >1000), karta 1.5
    (wystarczy ze wydasz 150 miesiecznie i juz masz konto za darmo)

> [...]
    > - wygodna obsługa przez internet, wygodna autoryzacja (lubię karty
    > zdrapki bo wsadzam do portfela i wszędzie mam, nie cierpię tych

    smsy przychodza - pierwsze 5 za darmo, reszta chyba po 20 gr, sam
    ustalasz kwote powyzej ktorej przychodzi sms

    > - dostęp do bankomatów euronetu bez prowizji lub stałą prowizją minimalną

    jest

    > - niskie koszty - to będzie konto z małą ilością przelewów, oczywiście
    > dwie płaskie karty dla dwojga, głównie płatności w sklepach

    pisalem wyzej

    > - nice to have: powiadamianie smsem o zmianach na rachunku

    nie wiem ;) przy zmianie hasla jest potwierdzenie smsem, wiec moze i
    inne rzeczy tez

    > - dla mających konto, łatwy dostęp do innych usług banku - chodzi mi o
    > skojarzone z kontem jakieś pseudokonta do "oszczędzania", dostęp do
    > debetu albo linii kredytowej.

    konto oszczednosciowe jest (5.5) - mozesz miec tysiace tych kont, 9
    widocznych z neta - awiec mozesz rozlozyc bezbelkowo

> [...]
    > klientów (heh pewnie takie nie istnieją;)
    >
    > - może od razu karta kredytowa w tym samym banku ale to chyba na inny

    karty sa - ale odkad zniesli przelewy to nic specjalnego - przy obrocie
    bodajze 1500 karta za darmo

    Limit przy umowie o prace licza 6x netto - nie wiem jak przy DG

    > jeśli to istotne to na konto zamierzam przelewać z innego konta mniej
    > więcej 3tys/mc

    wystarczy

    > będę baardzo wdzięczny za wszelkie sugestie

    ew jeszcze mbank - juz ktos pisal