  • 1. Data: 2002-11-12 23:44:42
    Temat: konto bankowe dla mini firmy
    Od: "michalR" <m...@p...fm>

    Witam,
    zakladam jednoosobowa firme
    musze zalozyc sobie konto bankowe,
    i co sie bede rozpisywac
    czukam dobrego i niedrogiego banku.
    Czy moze mi ktos polecic cos, czym sie
    zainteresowac a ktore banki omijac z daleka?

    pozdr
    michal

    --
    m...@g...org.pl
    VW 1200, 1303 i... pocwiartowany mex

  • 2. Data: 2002-11-13 09:09:45
    Temat: Re: konto bankowe dla mini firmy
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002 00:44:42 +0100, michalR wrote:

    > Czy moze mi ktos polecic cos, czym sie
    > zainteresowac a ktore banki omijac z daleka?

    Polecam mBiznes Konto w mBanku. Osobiście przerobiłem już Telepekao i
    inteligo. Ale najlepiej jak sam przetestujesz.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    "Nie ukrywam: podgrzewam bębenek."
    Artur Szulc (TVP)
    Sig by Kookie Jar 6.1.7 (http://go.to/generalfrenetics/)

  • 3. Data: 2002-11-13 09:18:47
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    W pelni sie zgadzam (tez przerabialem TP24). mBiznes jest po prostu super.
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-11-13 10:59:02
    Od: "michalR" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W pelni sie zgadzam (tez przerabialem TP24). mBiznes jest po prostu super.

    No dobra mBank a jak jest z przelewami?
    czasami trzeba komus przeslac kase i np podeslac
    potwierdzenie. Jak to sie wtedy zalatwia?

    michal
    -
    -

  • 5. Data: 2002-11-13 11:27:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "michalR" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No dobra mBank a jak jest z przelewami?
    > czasami trzeba komus przeslac kase i np podeslac
    > potwierdzenie. Jak to sie wtedy zalatwia?

    Siłą perswazji.

    Karol

  • 6. Data: 2002-11-13 13:24:55
    Od: a...@p...onet.pl

    Czesc,

    > Witam,
    > zakladam jednoosobowa firme
    [...]
    > pozdr
    > michal

    Poszukaj w serwisie bankier.pl
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/konta/

    Bedziesz mógł porównać oprocentowanie i opłaty

    Pozdrawiam,

    Adam

  • 7. Data: 2002-11-13 22:51:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 13 Nov 2002 11:59:02 +0100), "michalR"
    <m...@p...fm> był(a) napisał(a):

    >No dobra mBank a jak jest z przelewami?
    >czasami trzeba komus przeslac kase i np podeslac
    >potwierdzenie. Jak to sie wtedy zalatwia?

    Wydrukujesz sobie potwierdzenie z WWW. Jak bardziej uparty --
    przybijasz swoją pieczątkę i piszesz, że za zgodność z oryginałem...
    Jak jeszcze bardziej uparty, to CHMWD.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 8. Data: 2002-11-13 23:50:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jak jeszcze bardziej uparty, to CHMWD.

    Bylem ostatnio z kumplem na imprezie i poznej nocowalem u niego. Mieszka w
    wiezowcu - obok windy na 10 pietrze bylo hwdp ;) hy hy hy - tak mi sie jakos
    skojarzylo ;)

  • 9. Data: 2002-11-14 01:56:34
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Siłą perswazji.

    :-))))))

    Sark

  • 10. Data: 2002-11-14 02:02:28
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    michalR <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > czukam dobrego i niedrogiego banku.
    > Czy moze mi ktos polecic cos, czym sie
    > zainteresowac a ktore banki omijac z daleka?

    Poleciłbym ci mBiznes ale w dalszej częsci zapytujesz o potwierdzenia a tam
    one są do d***, możesz wydrukować ze strony internetowej coś
    zatytułowanego "potwierdzenie złożenia dyspozycji przelewu- Duplikat" oi to
    pomimo ze przelew wyszedł z banku.

    Za to w NORDEA-Banku masz wydruk "Potwierdzenie wykonania przelewu" innym
    rozwiązaniem jest Mulibank i konto MultiBiznes Class ale to jak oddział jest
    w toim miescie bo w tedy w oddziale dostaniesz potwierdzenie ze stempelkim za
    2 zl za szt.

    Pozdr.

    Sark