  • 1. Data: 2004-03-02 21:12:42
    Temat: konto bankowe
    Od: "m4ly" <p...@p...onet.pl>

    witam
    zostalem "zmuszony" do zalozenia wlasnego konta bankowego...
    za kilka dni koncze 19 lat
    mozecie zaproponowac najlepsze rozwiazanie dla mnie ? tzn w jakim banku i
    jakie konto najlepiej zalozyc ?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    pozdrawiam
    m4ly`

  • 2. Data: 2004-03-02 21:22:46
    Temat: Re: konto bankowe
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    m4ly pisze:
    >mozecie zaproponowac najlepsze rozwiazanie dla mnie ? tzn w jakim banku i
    >jakie konto najlepiej zalozyc ?

    Najlepiej założyć konto studenckie (jeśli możesz), w takim banku gdzie
    będzie najtaniej i którego bankomat masz najbliżej :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2004-03-03 07:28:21
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    ja mam studencke w BZ WBK, dziala bez zastrzezen, oplat praktycznie 0
    (przelewy 0.5 do 1 zl), a po wizycie w banku mozna tez bawic sie w przelewy
    przez internet.

    mBank tez jest fajny a i bankomatow bezprowizyjnych tez "ma" wiecej ;)

  • 4. Data: 2004-03-03 08:11:44
    Od: t...@p...onet.pl

    W banku, w którym przelewy (przez Internet) są za darmo i jednocześnie posiada
    dużo bankomatów (własnych lub takich w których opłaty są zerowe). T.

  • 5. Data: 2004-03-03 08:24:55
    Od: "ktoś" <b...@o...pl>

    > ja mam studencke w BZ WBK, dziala bez zastrzezen, oplat praktycznie 0
    > (przelewy 0.5 do 1 zl), a po wizycie w banku mozna tez bawic sie w
    przelewy
    > przez internet.

    A ja właśnie z takiego konta rezygnuję na korzyść inteligo.
    Opłat praktycznie zero mówił przedmówca - otóż nie zgodzę sie.
    raz na 3 miesiące 2,5zł
    przelewy faktycznie tani kosztuje 0,50 + sms kod do tego 0,20
    (teraz jakiś czas jest promocja 5 smskodów za darmo ale nie wiadomo jak
    długo)
    no i musisz posiadać komórkę
    wznowienie karty 25zł czyli ponad 1zł miesięcznie
    do tego bałagan w oddziałach(musiałem tydzień załatwiać sms kod i to w 2
    miastach)
    Kolejny minus to oprocentowanie rachunku = 0%
    Pewnie jeszcze coś by się znalazło.

  • 6. Data: 2004-03-03 10:56:05
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik m4ly napisał:
> [...]
    > za kilka dni koncze 19 lat
    > mozecie zaproponowac najlepsze rozwiazanie dla mnie ? tzn w jakim banku i

    a jakie są założenia wstępne?
    np zero opłat? wysokie oprocentowanie?
    musisz wyłuskać czego oczekujesz od banku.

    i tak trochę subiektywnie (biorąc pod uwagę 'symulowane' pode mnie
    potrzeby):
    jeśli nie chcesz opłat a jednocześnie mieć oddziały (wpłaty na konto,
    różne dyspozycje - pełnomocnictwa, odbieranie kart (zawsze bezpieczniej
    niż przez poczte)) i możliwość prowadzenia konta przez internet
    (robienie przelewow, sprawdzanie salda i historii) a oprocentowanie za
    bardzo ciebie nie obchodzi (np kwoty na rachunku będą niskie i np szybko
    użytkowane na przelewy - płacenie za rachunki przez internet bardzo
    wygodne, darmowe i nie trzeba stać w kolejkach) to polecałbym LUKAS BANK
    z pakietem e-konto ( http://lukasbank.com.pl/ ), dodatkowym mankamentem
    jest opłata 1zł miesiecznie za używanie karty visa elektron (takiej
    której możesz używać w sklepach i bankomatach) opłata jest zwracana
    jeśli w ciągu miesiąca zrobisz zakupy kartą (ogólnie operacje
    bezgotówkowe) na kwotę 300zł

    jeśli nie są ci potrzebne oddziały, konto ma byc transferowe, np
    pracodawca ci wpłaca kasę a ty chcesz ją mieć jak najszybciej w portfelu
    to dobrym rozwiązaniem jest Volkswagen Bank ( http://vwbankdirect.pl/ )
    tutaj w porównaniu do takiego Lukasa mankamentem jest chyba dla ciebie
    czas zakładania konta - będzie to trwało koło miesiąca (w lukasie konto
    masz funkcjonalne na drugi dzień, kartę dostajesz po kilkunastu dniach)
    jednak w VWBank masz dość wysokie oprocentowanie 3,5% (jak na polski
    rynek bankowy jest to całkiem całkiem) wypłatę ze wszystkich bankomatów
    (pod warunkiem że wyjmiesz 400zł) i naprawdę zero opłat za prowadzenie
    rachunku (nawet bez tej złotówki)

    jeśli nie interesuje ciebie bank z dostępem przez internet to zwracaj
    uwagę na miesięczną opłatę za prowadzenie konta, dostępność bankomatów z
    których bez dodatkowych opłat można wyciągnąć pieniądze i w zależności
    od planowanego salda na rachunku - oprocentowanie.

    pozdrawiam

    b.

  • 7. Data: 2004-03-03 10:56:54
    Od: "ktoś" <b...@o...pl>

    > Możesz mnie uświadomić za to opłata, bo ja mam od roku konto i takiej
    > opłaty nie widzialem :)
    > BZWBK ma ten plus że w każdym oddziale można wszystko załatwić. (chyba
    > jako pierwszy to miał)

    Na koncie student 2,5 kosztuje generowanie zestawienia transakcji.

  • 8. Data: 2004-03-03 18:05:51
    Od: Damian Stefański <d...@g...pl>

  • 9. Data: 2004-03-04 19:06:12
    Od: "m4ly" <p...@p...onet.pl>

    a co powiecie na konto w http://www.izzybank.pl ?

    /m4ly`

  • 10. Data: 2004-03-04 22:08:49
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "m4ly" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a co powiecie na konto w http://www.izzybank.pl ?

    Po co? Przeciez juz masz ponad 18 lat
    i mozesz zalozyc konto dla doroslych w mBanku (ekonto i emax),
    a nie mlodziezowe(izzy). Karta do ekonta darmowa do izzy trzba zaplacic.

    Pozdrawiam

    Marcin