    From: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta firmowe a koniec roku
    Date: Wed, 13 Nov 2002 18:24:38 +0100

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aqt30a$miu$1@news.tpi.pl...
    > Od nowego roku zacznie obowiazywac nowe prawo pracy, w zwiazku z czym
    wiele
    > firm chce zdazyc "wypchnac" pracownikow na dzialalnosc gospodarcza przed
    > koncem roku. Generuje to wiekszy ruch w bankach, ale jakos specjalnie nie
    > widac by banki walczyly o to, by jak najwiecej zgarnac nowych klientow
    > w tym okresie. Jedynie BPH PBK ma promocje pakietow Harmonium. Inni nie
    robia
    > nic, albo wrecz odwlekaja wprowadzenie kont firmowych w nieokreslona
    > przyszlosc (Lukas). A chyba jest o co walczyc - np. z mojej obecnej firmy
> [...]

    I niech tu p.sprzątaczka załozy działalnosc + konto w ING

    Tendencja jest raczej odwrotna np. ING BANK SLASKI przy koncie firmowym
    postanowil dorobic sobie na duplikatach potwierdzen transakcji (15pln
    sztuka) , bo skrucili dostep on-line do historii rachunku (4 miesiace)żeby
    ludzie sobie sami nie mogli druknąc.
    Ja stleniłem sie natychmiast z tej instytucji bo koszt utrzymania mojego
    konta wynosil juz 35 stałe+ 2pln przelew przez www a to się robiło ok. 70
    pln na miech.
    I niech tu p.sprzątaczka załozy działalnosc + konto w ING