  • 11. Data: 2003-04-14 14:23:10
    Temat: Re: kolejka w PKO BP
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    "Robert Mucha" <r...@w...pl> wrote in message
    news:b7e9n2$e58$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dlaczego w PKO sa takie straszne kolejki ?
    > Jako osoba która odbiera swiadczenia z Urzedu Pracy jestem skazany na ten
    > bank. Kasy podobno nie da sie prelac na konto. A wszystko przez jeden
    podpis
    > i wedrujacy swiastek papieru z pieczatko UP i datownikiem. Co za kraj!
    > Robert

    PKOBP ma możliwość obsługi konta przez internet czy przez telefon. Po jaką
    cholerę wogóle chodzić do banku?
    Mam tam konto bo mam odpowiedni staż i bardzo dużą linię kredytową, ale w
    budynku banku to kilka lat już nie byłem...
    Jedyna wada to kiepskie oprocentowanie na koncie, stąd konto w drugim
    banku, lepiej oprocentowane, gdzie są przerzucane (też internetem) wszelkie
    nadwyżki. Konto w PKOBP służy natomiast jako stricte operacyjne.

  • 12. Data: 2003-04-14 14:40:07
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    .

    > To jakieś czeki dają, czy co?

    Żaden czek. sa dwie listy z nazwiskami jedna w urzedzie, a druga w banku,
    podpisuje sie dwa razy raz na tej w urzedzie, a drugi w banku. Do tego daja
    mi w urzedzie taki swistek z moim imieniem i nazwiskiem, seria dowodu. Jest
    na nim taka tabelka zeby baba w urzedzie miala gdzie datownikiem rypac i z
    tym do banku, poźniej ten swistek wraca do urzedu i dostaje go za miesiac.
    Taka poczta zaufania.

    Robert

  • 13. Data: 2003-04-14 14:47:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b7eaud$sbm$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Ludzie, czy Wy nie przesadzacie z tymi kolejkami w PKO BP. W PKO mam konto
    > od wiosny 1996, na początku w oddziale w Sokółce - nigdy tam nie czekałem
    > dłużej jak 5 minut,

    Kolejki IMHO zaleza od niedysponentow - dzis znowu moja noga stanela w BZWBK
    I o/Kielce - ogonek do kasy 22 osoby. Postalem 5 min w tym czasie ani jedna
    osoba nie zostala zalatwione. Zabralem sie i wyszedlem. Otwarte byly 4 kasy
    z 5.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-04-14 15:52:22
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > tym do banku, poźniej ten swistek wraca do urzedu i dostaje go za miesiac.

    zloz podanie na sekretariat z prosba o przekazywanie kasy na konto,
    wez oczywiscie potwierdznie ;)

    co do niemoznosci i bankowosci elektr w PUPach, to jest tak:
    pracuje w urzedzie dosyc dlugo, u nas wiekszosc wyplat (jakies 80%) idzie na
    rachunki
    na konta przelewawy nawet same zasilki rtodzinne (45 zl) !! reszta iedzie
    gotowka
    nie ma znaczenia gdzie bezrobek ma konto, jak kce to ma przelew
    dla nas jest to wygodniejsz - nie ma problemow z niepodjetymi wyplatami

    co do systemu: w naszym systemie jest mozliwosc elektronicznych przelewow,
    wiec nikt nie musi recznie/na masynie pisac polecen
    wyplaty/przelewow/przekazow pocztowych

    wszystko zalezy od urzedasa, ale niech Ci da przepis ze NIE mozna na konto,

    Jean

  • 15. Data: 2003-04-14 22:06:55
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

> [...]

    > ... dopiero tu w Warszawie spotkałem się z kolejkami,
    > ale pobiera się numerek i w międzyczasie można jeszcze coś zrobić.

    np. karmić parkometr. ;-))

    > Generalnie te przesadne kolejki w PKO BP SA są raczej tworem
    > wyobraźni.

    Żeby zamknąć (super)konto czekałem ponad 20 min. (4-ry numery, 5-stanowisk)
    Zamykanie konta (paranoiczna papierkologia - wypełnianie długopisem)
    trwało ponad godzinę.
    Jedyne co w PKO potrafą wydrukować, to polecenie przelewu
    oraz potwierdzenia wpłaty/wypłaty.

    BAH

  • 16. Data: 2003-04-15 09:59:31
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > trwało ponad godzinę.
    > Jedyne co w PKO potrafą wydrukować, to polecenie przelewu

    Z tym się absolutnie nie zgodzę. Jakiś czas temu zamykałem superkonto:
    1. Wchodzę do banku i jak zwykle pustki (Dąbrowa Białostocka).
    2. Chcę zamknąć konto,
    - dlaczego,
    - bo założyłem w ePKO,
    - oddaję VE, euroczeki (mieli takie dziwne z logiem PKO BP i PeKaO SA
    jednocześnie), kartę do euroczeków.
    3. Wypłacają to co było na koncie
    4. Proszę o pismo, że konto jest zamknięte i że nie będziecie przetwarzać
    danych osobowych,
    - dlaczego,
    - tak radzą znajomi,
    - po 3 minutach dostaję takie pisemko z podpisem kierowniczki
    5. Pytam czy mogę dostać wyciąg operacji z konta,
    - oczywiście
    - czekam pół godziny bo tyle czasu drukowało się te kilka lat.
    6. Dziękuję, nic nie dopłacam za wydruki, zapraszają mnie do korzystania z
    usług PKO BP SA i wychodzę

    Z tego co tu czytam to tylko PKO BP tak profesjonalnie potrafi załatwić
    sprawę zamknięcia konta.

  • 17. Data: 2003-04-15 11:39:44
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    j...@p...onet.pl napisa?(a):

    > Oj, chyba nie wsz?dzie. Obi?y mi si? o oczy, chyba w Gazecie, narzekania na
    > zmuszanie do podejmowania zasi?ków w okre?lonym banku. Wroc?aw.
    A mi wlasnie we wrocku bez problemu przelewaja do mBanku (wysylaja z KB). Jesli ktos
    nie ma konta, to odsylaja do BISE po pieniadze. Tam rzeczywiscie trzeba stac prawie
    godzine za tymi nedznymi groszami (wyznaczaja okreslony termin).

  • 18. Data: 2003-04-16 06:22:13
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

> [...]
    jedna
    > osoba nie zostala zalatwione. Zabralem sie i wyszedlem. Otwarte byly 4

    Otóż to! z 4 kas pracowaly dwie! Do każdej czynnej ogromny ogon ! Gdzie tu
    logika?

    Robert

  • 19. Data: 2003-04-16 06:32:40
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Robert pisze:

    > Otóż to! z 4 kas pracowaly dwie! Do każdej czynnej ogromny ogon ! Gdzie tu
    > logika?
    Logika mówi, że to jest obniżanie kosztów operacyjnych oddziału
    kosztem jakości obsługi klientów.

  • 20. Data: 2003-04-16 14:04:33
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...
    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    > Logika mówi, że to jest obniżanie kosztów operacyjnych oddziału
    > kosztem jakości obsługi klientów.\

    No tak ale w ten sposob traci sie klientow... nawet tych potencjalnych
    Robert