  • Data: 2004-05-22 13:11:04
    Temat: Re: kk w usa
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zawadzki wrote:

    > Nie wiem, czy _każda_ (z dużym kwantyfikatorem) - napisałem tylko o
    > takiej KK, którą jest przetestowana i działą w 100%.

    > :-)
    > Jeśli chodzi o praktykę w US: zdjęcie jest jednak lepiej mieć na karcie.
    > Zwracam po prostu uwagę na to, jaka jest praktyka, a nie przepisy/
    > teoria, bo potem człowiek pojedzie za granicę i będzie miał problemy,
    > chociaż _teoretycznie_ wszystko powinno być OK.

    Paktyka jest taka, że przy kasach stoją czytniki kart i sprzedawczyni
    nawet nie wie jaką kartę przeciągasz przez czytnik. Mało ją to
    interesuje, czym płacisz, a tym bardziej czy jest tam zdjęcie, czy nie.
    Druga praktyka jest taka, że w Stanasz możesz bez problemu płacić cudzą
    kartą. Skoro ją masz to możesz płacić, więc nawet gdyby na taj karcie
    było zdjęcie twojego dziadka to i tak nikt nie będzie miał nic przeciwko
    temu.