  • Data: 2005-08-23 10:28:09
    Temat: Re: karta kredytowa mbanku to nie kredytowa?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrzebuje karty kredytowej do płacenia za dostęp do serwisów www.
    Więc nie potrzebujesz kredytowej, tylko kartę
    umożliwiającą transakcje na odległość.

    > W mbanku wydają właśnie karty za darmo, ale zamiast kredytowej
    > widziałem, że jest tam "karta kredytowa Visa
    > Electron" to w końcu kredytowa, czy zwykła debetowa, bo sam już nie
    > wiem?!
    Kredytowa.

    > Czymś takim można płacić w internecie na zagranicznych stronach??
    Nie.

    > Przecież to się niczym nie różni od debetówki, którą już mam.
    Mylisz się.

    >... i na zdjęciu karta Visa Electron z rybą, więc coś tu jest nie tak!
    Znów się mylisz.

    > Electronem to sobie mogę przecież tyłek podetrzeć,
    To dość niestandardowe zastosowanie,
    nie mam i raczej nie będę miał doświadczeń w tej kwestii ;-P

    > to jakiś błąd systemu, czy co?
    Błąd, ale nie systemu, tylko Twój,
    pora się doszkolić co naprawdę oznacza 'kredytowa'.

    > Co oni nazywają kredytówką?
    Kartę kredtową, pytanie jednak co Ty nazywasz kredytówką?