  • Data: 2005-02-08 11:37:08
    Temat: Re: karta kredytowa bez opłaty rocznej - czy możliwe ?
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cua69v$eo7$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Jestem szczęśliwym (?) posiadaczem karty kredytowej od 1999 roku.
    > Strasznie
    > irytuje mnie roczna opłata za używanie karty. Szczególnie obecnie gdy
    > większość banków kusi nowych klientów zerową opłatą w pierwszym roku. Nic
    > tylko zmieniać bank co roku.
    >
    > Czy myślicie, że istnieje bank, który zrezygnuje z pobierania ze mnie
    > opłaty
    > rocznej przy moich obrotach rzędu 2000 PLN miesięcznie ?
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia z walki z bankami w podobnych sprawach ?

    w podobnej sprawie po wizycie i rozmowie w banku Pekao oraz mojej propozycji
    aby zrezygnowali z oplaty rocznej (95zl) mimo istniejacych mozliwosci bank
    odmowil. Tak wiec po 7 latach uzytkowania zlozylem wypowiedzenie a limit
    kredytowy przeniose do innego banku gdzie dostane darmowa karte. Moze kiedys
    banki naucza sie ze tansze jest utrzymanie starego klienta niz pozyskanie
    nowego...

    D.