    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta do uk
    Date: Sat, 12 Feb 2005 13:36:25 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@213.238.76.16

    > wpadlem na jeszcze inny pomysl - jako ze karta ta potrzebna mi bedzie na
    > miesiac no to moge zmienic sobie pakiet w vw na srebrny i wziasc vise
    > classic z vw i zmienic limit - bedzie mnie to kosztowalo okolo tyle samo
    > zarzadzanie i caly proces otrzymania wiele przyjemniejszy niz w pekaosa

    Masz też jeszcze opcję założenia rachunku gdzie indziej z wypukłą kartą
    debetową:
    1. konto Aquarius w Multibanku
    Płatne 12 PLN miesięcznie, karta chyba 30 PLN, za to bardzo dobre kursy
    rozliczeniowe. W takim przypadku wpłacasz złotówki na konto. Gdy zrobisz
    transakcję Visa przeliczy GBP po niezłym kursie na EUR i bank sprzeda Ci EUR
    wg swojego kursu.

    2. Konto Euro w BZWBK
    Utrzymanie konta jest bezpłatne. Wyrobienie karty kosztuje 40 PLN.
    Wymieniasz gdzieś w kantorze PLN na EUR po dobrym kursie i wpłacasz EUR.
    Następnie robisz transakcję w GBP przeliczoną przez MasterCard na EUR.