    From: "Piotr" <p...@c...cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karciana reklamacja
    Date: Tue, 16 May 2006 02:13:19 +0200

    >#1 Jestes na stacji Lotos. Kupujesz paliwo, drukuje sie paragon z
    >naglówkiem Lotos i na slipie z terminala masz Lotos.

    kupuje na stacji Lotos, dostaje parogon z firmy Lotos, podpisuje slipa i
    zgadzam sie na obciazenie karty przez Lotos, na miesiecznym zestawieniu mam
    ze zaplacilem w Lotos

    >#2 Jestes na stacji Lotos. Kupujesz Red Bull'a, drukuje sie paragon z

    na stacji firmowanej tym logiem

    >naglówkiem dzierzawcy stacji (bo prowadzi na swoja rzecz sklep

    z kasy fiskalnej

    >Lotosu na zasadzie dzierzawy), a z terminala wychodzi slip Lotosu.

    skoro podpisuje to sie na to zgadzam

    >Uwarzasz, ze ta #2 transakcja powinna byc reklamowana?

    praktycznie - nie, teoretycznie tak, poniewaz:

    kupuje na stacji Lotos, dostaje paragon od firmy X, zgadzam sie na
    obciazenie przez Lotos i tak mam napisane na wyciagu - wiec sie zgadza...

    natomiast chodzi o sytuacje gdzie:

    kupuje na stacji Lotos, dostaje slipa i podpisujac zgadzam sie na obciazenie
    przez Lotos a na wyciagu widnieje ze placilem w fimie X

    imho - nieporozumienie lub niedorobka - w opisanej sytuacji - skoro kupuje
    na stacji Lotos, na slipie widnieje Lotos to na wydruku piwinno byc napisane
    "Firma X (stacja Lotos)" - podobnie jak w kazdym supermarkecie gdzie kazda
    kasa ma osoby numer pos opisny - np. "Supermarket X - kasa Y"

    Pozdr.,
    Piotr