  • 1. Data: 2006-11-16 11:28:24
    Temat: Karta za podpis - mBank
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/

    Nie posiadam żadnej innej KK. Warto?

    Tobi

  • 2. Data: 2006-11-16 11:34:19
    Temat: Re: Karta za podpis - mBank
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ejhhvb$6aq$1@news.onet.pl, *Tobi* wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/
    >
    > Nie posiadam żadnej innej KK. Warto?

    Archwium tej grupy ci odpowie bo temat regularnie wraca.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-11-16 11:57:27
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@c...pl.pl.pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/
    >
    > Nie posiadam żadnej innej KK. Warto?

    A na czym polega promocja ?

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan, pl.communicator@radek <-- backwards !

  • 4. Data: 2006-11-16 12:23:29
    Od: "August" <n...@p...pl>

    > A na czym polega promocja ?

    Dostajesz bez żadnych zaświadczeń. Po otrzymaniu zwykle trzech wyciągów
    kartę mozesz przenieść (lub wyrobić następną) do kilku banków również bez
    większych formalności. Taki zmyślny mechanizm pułapki kredytowej ;-)

    pozdrav,
    August

  • 5. Data: 2006-11-16 13:13:06
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    August napisał(a):
    > Dostajesz bez żadnych zaświadczeń.

    Poza tym pierwszy rok gratis. Potem możesz zrezygnować.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-11-16 13:45:50
    Temat: jeszcze wracajac do tych 3 wyciagow
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    czy jak sobie wydrukuje 3 ostatnie wyciagi (dostaje je co miesiac emailem w
    pliku pdf) i pojde do banku przeniesc KK to bedzie ok?
    (jak sobie przypominam na tych przysylanych papierowo tez nie bylo zadnych
    pieczatek tyle, ze byly ladnie kolorowe)

    GP

  • 7. Data: 2006-11-16 13:54:16
    Temat: Re: jeszcze wracajac do tych 3 wyciagow
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ejhqa4$ejc$1@inews.gazeta.pl, *ATZ Rzeszow* wrote:
> [...]
    > (jak sobie przypominam na tych przysylanych papierowo tez nie bylo
    > zadnych pieczatek tyle, ze byly ladnie kolorowe)

    Gdyby nie bylo okej w nowym banku to zawsze mozesz zamowic 3 ostatnie w
    postaci papierowej z mbanku (ale platne).
    To jest dobry sposob na uzyskanie karty i potem juz tylko jej przenoszenie.

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-11-16 13:55:46
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ejhqa4$ejc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > (jak sobie przypominam na tych przysylanych papierowo tez nie bylo zadnych
    > pieczatek tyle, ze byly ladnie kolorowe)

    Pewnie zależy do jakiego.
    W Raiffeisenie chcieli oryginał (ale tylko ostatniego), mimo że jak mówisz
    to tylko kolorowa kartka.

    pozdrav,
    August

  • 9. Data: 2006-11-16 14:13:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):

    > Pewnie zależy do jakiego.
    > W Raiffeisenie chcieli oryginał (ale tylko ostatniego), mimo że jak mówisz
    > to tylko kolorowa kartka.

    No to drukujesz sobie na kolorowej drukarce i jak zapytają, czy
    oryginał, to mówisz że nie wiesz, ale taki przysłali :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2006-11-16 20:00:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Tomek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Poza tym pierwszy rok gratis. Potem możesz zrezygnować.

    Albo się targować. Albo wydawać sporo kasy za co mBank zwalnia z
    opłąty.
    Nb. Citi właśnie zwolnił mnie z opłaty za kartę dożywotnio :-) miłe!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||