    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jesli nie chcialem znac salda...
    Date: Sun, 30 Jun 2002 09:44:15 +0200

    zbyhó <j...@p...fm> wrote:

    > natomiast na moja korzysc przemawia fakt ze mam rora w bezecie juz
    > dlugo, jestem powaznym i rozwaznym uzytkowniekiem konta i ATMow,
    > znaja mnie w oddziale i wiedza ze wyplacilbym dyche coby poznac saldo
    > za darmo, bez kretynskiej oplaty (kretynskiej bo wlasnie w polaczeniu
    > z wyciagnieciem forsy jest ona za darmo!)
    >
    > odpiszcie prosze co robic

    Fakt Twojego stazu w BZWBK nie bedzie raczej mial znaczenia na poziomie
    opiekuna ani doradcy klienta.

    Ja bym doradzil telefon do oddzialu, poprosic z
    kierowniczka/kierownikiem d/s dzialu obslugi klienta (moze ktos doradzi
    tutaj, jakie jest oficjalne stanowisko), tej osobie opisac incydent,
    zaznaczajac, ze bankomat od razu drukowal wyciag, ktorego nie chciales,
    bez wciskania zadnych klawiszy. Interpretacje "zacietego klawisza" bym
    sobie darowal.

    Jest spora szansa, ze kierowniczka Cie przeprosi i od razu zrobi korekte
    potracenia w systemie (moze tak zrobic). Jesli sie nie zgodzi, to zawsze
    mozesz rozwazyc, czy warto Ci tracic czas na wycieczke do oddzialu, ale
    ewentualnym dalszym krokiem bylby raczej list reklamacyjny z kopia tych
    wyciagow.