  • 1. Data: 2004-01-07 18:14:56
    Temat: jakie konto bankowe dla stowarzyszenia
    Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl>

    Czesc, nasze stowarzyszenie wlasnie konczy "sie" rejestrowac w KRS.
    Niedlugo bedziemy musieli sie zdecydowac na to, w jakim banku zalozymy
    konto. Mbank niestety odpada. Nie prowadzimy dzialalnosci gospodarczej.

    Jaki bank i jakie konto byscie doradzali?
    Szczegolnie wazne jest dla nas, by konto mialo obsluge przez internet. no i
    zeby bylo tanie :)

    Z gory dzieki za wszelkie rady :)
    Pozdr, Patrycja
    --
    vege.pl http://www.vege.pl
    PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

  • 2. Data: 2004-01-07 18:28:37
    Temat: Re: jakie konto bankowe dla stowarzyszenia
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    ktos tu pisal ostatnio na ten temat...podobno PKO BP otwiera taka usluge...
    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-01-07 20:12:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> wrote:
> [...]
    > konto. Mbank niestety odpada. Nie prowadzimy dzialalnosci
    > gospodarczej.
    >
    > Jaki bank i jakie konto byscie doradzali?

    Sprawdź Nordea Bank.

    > Szczegolnie wazne jest dla nas, by konto mialo obsluge przez
    > internet. no i zeby bylo tanie :)

    Nie wiem czy prowadzi konta dla stowarzyszeń, ale powinno spełniać Twoje
    warunki --> jest u nich jakaś promocja na konta ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 4. Data: 2004-01-07 21:56:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński > Nie wiem czy prowadzi konta dla stowarzyszeń,
    ale powinno spełniać
    > Twoje warunki --> jest u nich jakaś promocja na konta ;)

    A przed chwila bylo, ze PKO BP ma specjalna oferte dla stowarzyszen! :)

  • 5. Data: 2004-01-11 09:30:49
    Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl>

    PatryCCCja wrote:
    > Jaki bank i jakie konto byscie doradzali?

    dzieki wszystkim za rady. polecane starsze watki oczywiscie odszukalam.
    niestety konkluzja jest jedna: nadal nie ma nic ztrakcyjnego w ofertach
    bankow jesli chodzi o konta dla stowarzyszen.... a jesli chodzi o konta z
    obsluga przez net to wogole bryndza.

    napisalam do mbanku z pytaniem czy moze zamierzaja rozszerzyc swoja oferte
    o konta dla org.non profit. oto ich odpowiedz:

    ---------------
    Szanowna Pani.
    Jest nam niezwykle milo, ze jest Pani zadowolona z uslug mBanku.
    W zwiazku z Pani pytaniem uprzejmie informuje, ze mbank nie prowadzi
    rachunków bieżących dla Stowarzyszeń. Nie posiadam informacji aby trwały
    prace nad wprowadzeniem takich rachunkow do oferty banku. Mbank ustawicznie
    rozszerza swoja oferte korzystajac jednoczesnie z sugestii klientow. Jeśli
    rachunki takie pojawilyby się w ofercie mBanku to na pewno zostanie
    umieszczona informacja o tym fakcie w Aktualnosciach na stronie glownej
    mBanku.
    Z powazaniem
    ---------------

    jesli wiec zalezy wam narozszerzeniu oferty mbanku to piszcie do nich i
    dajcie im o tym znac!
    jesli nam na czyms zalezy to sami musimy sie o to postarac. nikt nam pod
    nos raczej nie podstawi.

    pozdr :)
    pat

  • 6. Data: 2004-01-11 09:46:06
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > jesli wiec zalezy wam narozszerzeniu oferty mbanku to piszcie do nich i
    > dajcie im o tym znac!
    > jesli nam na czyms zalezy to sami musimy sie o to postarac. nikt nam pod
    > nos raczej nie podstawi.

    Ktos tu pisal, ze "po znajomosci" dalo sie zalozyc konto dla stowarzyszenia
    w Multi.
    - o ile dobrze pamietam.

  • 7. Data: 2004-05-15 14:13:18
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.konta-bankowe.webpark.pl

    Masz tam zestawienie najlepszych kont bankowych. Wniosek o założenie konta
    możesz wysłać przez internet bezpośrednio z tej strony.