  • 1. Data: 2002-06-18 12:33:59
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie? dlugie dopowiedzenia i podziekowanie
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    wszystkim dziekuje za zywy odzew i budujaca dyskusje. szczere dzieki.

    w trakcie dyskusji pojawily sie pytania i prosby o sprecyzowanie niektórych
    rzeczy, wiec spiesze wyjasnic, moze te wyjasnienia jeszcze cokolwiek pomoga,
    ewentualnie sprawia ze namowicie lub odwiedziecie mnie od decyzji o ROR i
    kartach w tym banku:

    - dziekuje Wojtkowi Pieckowi - wiem, mi tez nie posluza te karty za
    podstawowe. karty o jakie pytam nie beda jedynymi bo kart w portfelu mam:
    niebieska kredytowka bz-wbk, maestro lg, visa electron wraz z rorem z bzwbk.
    ale bzwbk dziala mi na nerwy, od dwoch miesiecy walcze o zwrot pobranych
    nieslusznie czterech groszy - nie chca mi oddac ani podac jak wyliczyli ze
    mam zaleglosc - bede pisal do naczelnika oddzialu z pominieciem sali obslugi
    gdzie nic nie potrafia pomoc ani wyjasnic - obiecuje kiedys przedstawie
    sprawe w innym watku

    - dziekuje Jarkowi Popielowi - zapytam w banku, jesli bedzie mozliwosc
    to wezme obie, sprawdze tylko czy po dwoch latach wznowienie bedzie platne i
    jak duzo, oraz czy dla osoby wskazanej, bedacej ewentualnie wspolposiadaczka
    r-ku beda tez te karty za friko...

    - dziekuje Prof_Ex'owi i Sławkowi Kosowi - jesli tylko jedna karte -
    wybiore maestro, ve bzwbk mam, kredytowke bzwbk mam, bedzie druga maestro do
    pary z lg'net'owa. poza tym gdyby miala byc jedna przekonuje mnie troche
    bardziej wybagalnosc pinu przy platosci (o ile jest pinpad oczywiscie), oraz
    fakt zem biedny :-) i do ameryki raczej nie wyjade a do europy wczesniej

    - Fotechowi i WSZYSTKIM NIEWYMIENIONYM dziekuje i objasnaim - bank to
    GBW gospodarczy bank wielkopolski. mam do niego i jego bankomatu blisko i z
    roboty i z domu - i chcialbym nim zastapic rora i electrona z bzwbk, gdzie
    walcze regularnie o rozne zwroty i nieslusznie pobrane prowizje mniej
    wiecej co 2-3 miesiace.
    do GBW wlasnie zacheca mnie bliskosc z pracy i domu, teraz rosnie ich siec w
    ramach spoldzielczej grupy bankowej, karty (na razie wiem tylko o wydaniu
    pierwszej) za darmo v-e i maetro-e, bezprowizyjne platnosci nimi,
    bezprowizyjne bankomaty grupy SGB-GBW

    jeszce raz dzieki, ale tez dzieki za dalsze ewentualne uwagi
    klaniam sie zbyszko janke poznan