  • 21. Data: 2008-05-22 18:57:52
    Temat: Re: jak zorganizować przelewy z Anglii do Polski?
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    > Przelew bankowy za 3 GBP????? Nie wierzę, to musi być jakaś firma a la
    > Moneygram.

    też mam takie wrażenie...

    > Mówię o normalnym przelewie zagranicznym zlecanym we włąsnym banku. Czas
    > realizacji: 1-3 dni robocze, cena: 20-25 GBP.

    hmmm.. koszty brał na siebie.. a 20 funciaków to prawie stówa
    skoro więc wysyłał mi coś koło 1k PLN to koszty sięgają 10%
    zaczyna być nie za ciekawie

  • 22. Data: 2008-05-23 09:51:19
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    > sprawdz ten trop:
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=aktual/akt_id=6051/
    source=bpinfs/zone=-1/section=indy

    > PKP BP wspólpracuje z NatWest co daje darmowe przelewy do PL (do PKOBP)
    > Kosztów NW nie znam

    hmmm...
    to wygląda całkiem ciekawie...
    wielkie dzięki!!!

  • 23. Data: 2008-05-23 17:01:03
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "..Aldi.." <R...@p...fm> napisał w wiadomości
    > nadal pozostaje kwestia wpłacenia pieniędzy na konto
    > w polskim banku.. niezależnie czy jego konto, czy też moje...
    > a do tego sprowadzało się moje pytanie..

    mBank otworzył Centrum Finansowe w Londynie:

    Sherborne House, 6th Floor
    119 Cannon Street (metro: Cannon Street) London EC4N 5AT,
    tel: + 44 (0)207 398 1414

    Jeśli postawią wpłatomat, to masz problem z głowy.

  • 24. Data: 2008-05-24 01:00:52
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 119 Cannon Street (metro: Cannon Street) London EC4N 5AT,
    > tel: + 44 (0)207 398 1414
    >
    > Jeśli postawią wpłatomat, to masz problem z głowy.

    To "Centrum" zajmuje się tylko udzielaniem kredytów hipotecznych. Nie
    słyszałem o planach wpłatomatu.

    k.

  • 25. Data: 2008-05-24 01:07:42
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    source=bpinfs/zone=-1/section=indy

    > hmmm...
    > to wygląda całkiem ciekawie...
    > wielkie dzięki!!!

    @aldi zapomniał dodać, że bezpłątne przelewy są możliwe tylko po założeniu
    PŁATNEGO konta w NatWest, z umową na min. 12 miesięcy.

    No i minimalna kwota przelewu to 100 GBP.

    Jak zakładać konta, to już tandem Citi UK + Citi PL wychodzi taniej.

    Przy większej sumie i tak najtaniej wyjdzie przelew bankowy. Moneybookers,
    PayPal itd. doliczają prowizję "od przewalutowania", jak również mają
    kiepskie kursy - a więc przy przelewaniu ok. 1000 GBP koszty nie robi
    różnicy, czy użyjemy przelewu za 20 GBP czy MB/PP z prowizją; a powyżej tej
    sumy przelew będzie nawet tańszy.

  • 26. Data: 2010-04-28 10:25:01
    Od: "Kornel33" <remusm85@WYTNIJ_TOyahoo.com>

    Ja moge polecic www.england.pl . Tez kiedys szukalem takiego rozwiazania i musze
    przyznac ze wypadaja duzo lepiej niz wszystkie banki. Przelewy sa za darmo a kurs i
    tak o pare groszy lepszy niz w ktorymkolwiek banku. Pieniadze na koncie doslownie w
    ciagu kilku godzin i wszystko mozna zrobic przez internet. Polecam

  • 27. Data: 2010-04-28 19:20:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kornel33 <remusm85@WYTNIJ_TOyahoo.com> dared to write:

    > Ja moge polecic www.england.pl . Tez kiedys szukalem takiego rozwiazania
    > i musze przyznac ze wypadaja duzo lepiej niz wszystkie banki. Przelewy sa
    > za darmo
    /ciach/

    Nieprawda. Za 5 GBP.

    > a kurs i tak o pare groszy lepszy niz w ktorymkolwiek banku.
    > Pieniadze na koncie doslownie w ciagu kilku godzin
    /ciach/

    "Do 24 godzin roboczych".

    > i wszystko mozna zrobic
    > przez internet. Polecam

    Ile ci płacą za reklamę?

  • 28. Data: 2010-04-30 02:27:07
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    kashmiri wrote:

    > Ile ci płacą za reklamę?

    BTW:
    Ty kiedys pisales o transferach (UK->PL) w Citibank.
    Dziala to jeszcze ???

    TIA

    --
    T.F.

  • 29. Data: 2010-05-01 09:49:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    T.F. <t...@u...wp.pl> dared to write:

    > BTW:
    > Ty kiedys pisales o transferach (UK->PL) w Citibank.
    > Dziala to jeszcze ???

    Działa.
    Nawet reklamują na polskim Citi.
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=e_cgt

    Uwaga: Citi UK ma sporo lepsze kursy niż Citi PL - dlatego bardziej opłaca się
    przelewać bezpośrednio UK:GBP -> PL:PLN niż UK:GBP -> PL:GBP -> PL:PLN.

    k.

  • 30. Data: 2010-05-05 22:06:04
    Od: "a...@g...com" <a...@g...com>

    On 1 Maj, 10:49, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
> [...]
    przelewać bezpośrednio UK:GBP -> PL:PLN niż UK:GBP -> PL:GBP -> PL:PLN.

    zajrzalem na strone england.pl i wyglada mi na to ze raczej ktoś, kto
    to prowadzi po pretekstem artykułów prowadzi swoją reklamę (takie jego
    prawo) vide artykuł o rozwiązaniu współpracy między natwest i pkobp na
    dole jest akapit ktory jest ewidentna reklama. po drugie troche
    rozjazd z artykułami na głownej stronie. "Sondaże wyborcze pomagają
    funtowi" a powyzej "Lekki spadek wartości funta po ostatnich
    sondażach przedwyborczych". a wracajac do przekazow natwest-pkobp to
    pisza ze "(..)NatWest, ma mniejszą ilość placówek detalicznych niż
    inne czołowe banki Anglii" no z tym to naprawdę trochę przesadzili
    tutaj jest praktycznie czwórka czy piątka banków które są wszędzie
    Barclays, HBoS, HSBC, LLoyds TSB (obecnie razem z HBoS w jednej
    grupie), NatWest (część Royal Bank of Scotland RBS) no i Santander.
    Jak ktoś szuka rozwiązania to je znajdzie nawet pewnie tutaj vide
    Citibank.
    P.S. Moj kolega po dwoch latach pracy w UK (paru pobytach w PL na
    urlopie) zapytal mnie czy ja kupowałem kiedyś bilet lotniczy przez
    internet, bo on zawsze wysyłał żonę która płaciła 70PLN prowizji za
    zakup na lotnisku biletu dla niego. Pozostawie bez komentarza każdy
    może wybrać opcję droższą (czy bardziej bezpieczną pozostawiam innym
    pod rozwagę)