  • 1. Data: 2005-09-15 13:50:54
    Temat: jak zidentyfikować bank po numerze konta IBAN ?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    a zeby nie bylo za latwo to doatkowe wymagania:

    1. chce wpisac nr konta i ma mi wyskoczyc wynik, w miare mozliwosci z
    adresem oddzialu

    2. ma to sie latwo dac wydrukowac

    3. ma byc darmowe.

    nie interesuje mnie rozwiazanie typu "zaloguj sie na konto w swoim
    banku, sprobuj wykonac przelew i wyskoczy ci nazwa banku", nie podoba mi
    sie rowniez wyszukiwanie numeru z jakiejs kosmicznie wielkiej listy banków.

    i dodatkowy bonus: jesli to bedzie program to zeby dzialal pod linuxem,
    lub wine :)

    pozdrawiam. Kamil K

  • 2. Data: 2005-09-15 13:56:35
    Temat: Re: jak zidentyfikować bank po numerze konta IBAN ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > listy banków.
    >
    > i dodatkowy bonus: jesli to bedzie program to zeby dzialal pod

    Ibanator :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-15 13:56:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl wrote:

    > a zeby nie bylo za latwo to doatkowe wymagania:
    >
    > 1. chce wpisac nr konta i ma mi wyskoczyc wynik, w miare mozliwosci z
> [...]

    sciagnąc ze strony kir pliki dbf i podpiąć do openoffice.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 4. Data: 2005-09-15 13:57:52
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a zeby nie bylo za latwo to doatkowe wymagania:
    [...]

    No tak, ale jaka będzie nagroda?;-)))

  • 5. Data: 2005-09-15 14:19:32
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Ibanator :-)

    probowalem... tzn wersja pod windowsa mi nie poszla a linuxowa nie dosc
    ze nie poszla to jest w trybie tekstowym chyba (tak wynikalo z opisu) a
    ja leniwy jestem :))) ale.. pokombinuje z nim jeszcze

    pozdrawiam. Kamil K

  • 6. Data: 2005-09-15 14:20:19
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > No tak, ale jaka będzie nagroda?;-)))

    hehe, oficjalne podziekowanie na forum wystarczy? :)

    pozdrawiam. Kamil K

  • 7. Data: 2005-09-15 14:21:50
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > sciagnąc ze strony kir pliki dbf i podpiąć do openoffice.

    dbf? znaczy sie baza danych? to chyba w wersji 2.0 bedzie dopiero
    obslugiwane... narazie jest beta, ale poczekam jeszcze chwile na pelna
    wersje.

    pozdrawiam. Kamil K

  • 8. Data: 2005-09-15 14:26:27
    Od: "S.T. " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > dbf? znaczy sie baza danych? to chyba w wersji 2.0 bedzie dopiero
    > obslugiwane... narazie jest beta, ale poczekam jeszcze chwile na pelna
    > wersje.

    Chyba żartujesz, u mnie 1.1.2(podWindę) dbf-y otwiera...

  • 9. Data: 2005-09-15 14:29:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl wrote:

    > dbf? znaczy sie baza danych? to chyba w wersji 2.0 bedzie dopiero
    Pomyliło ci się z OO base (coś w rodzaju accessa)
    Tu wystarczy zrobić "źródło danych" natomiast pamietam jakieś problemy z
    kodowaniem w tym cudzie.

    KJ

  • 10. Data: 2005-09-15 14:54:05

    sciagnelem jakies dbf-y i faktycznie cos widac, ale jak z tego korzystac
    zeby ustalic konkretny oddział z jakiegoś miasta?

    no i faktycznie problem z kodowaniem... ale moze znajde to odpowiednie :)

    pozdrawiam. Kamil K