  • Data: 2003-10-18 06:02:00
    Temat: Re: jak zdobyc monety
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Oct 2003 11:07:43 +0200, Bartol Partol <b...@p...co>
    wrote:

    >W koncu ksiadz bierze za slub kase, to posprzatac moze (zreszta
    >utrzymywanie porzadku i czystosci w kosciele to jego psi obowiazek).

    Psi obowiązek to jest Twój, żeby nie szkodzić bliźnim. Na tej samej
    zasadzie to pewnie śmiecisz na podłogę, bo psim obowiązkiem
    sprzątaczki jest to posprzątać?

    Przepraszam za ostry ton... Nie uważam, żeby sypanie umiarkowane ryżem
    było aż tak złe, ale to ,,psi'' mnie wkurzyło. Leziesz na cudzy ślub,
    nie dasz ani grosza i uważasz, że psim obowiązkiem księdza jest po
    Tobie sprzątać? Przecież w tym czasie ksiądz mógłby zanieść zebraną
    kasę do Lukasa i wpłacić na konto parafialne, ew. przelać ją potem do
    mBanku, żeby lepiej procentowała.[1]

    [1] to tak celem pozostania w temacie grupy :-)
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)