  • Data: 2003-10-18 05:58:46
    Temat: Re: jak zdobyc monety
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Oct 2003 10:12:18 +0200, Bartol Partol <b...@p...co>
    wrote:

    >A widzisz.

    A widzę. Głównie dlatego, że ryż kupuję w sklepie, a grosików zawsze
    zapomnę zebrać :-)

    >Umiar jest dobry we wszystkim, ale poniewaz brak umiaru to regula, moze
    >by troche z nim powalczyc?

    No z brakiem umiaru można, ale tak gwałtownie z tradycją, jak Ty
    proponowałeś, to niekoniecznie.

    >A dlaczego Ty sypiesz ryzem?

    Ale ja nie protestuję przeciwko tradycjom. To pytanie było ironiczne
    :)

    >Uparty jestes :-P

    Od dziecka, a dawno już to było. Zaś człowiek na starość uparcieje
    bardziej :-)
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)