    From: "Al501" <a...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Date: Wed, 01 Sep 2004 13:42:05 +0200

    >Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    >news:ch470f$58u$1@inews.gazeta.pl. ..

    >Powinieneś się leczyć....
    >
    >pzd
    >Jarek23

    Sposób sprawdzony to tak jak kolega opisywal w pierwszym przypadku,ale zmiana
    karty jest potrzebna przy zwrocie, ja tak zrobilem w Ikea ona zaplacila karta
    ale nie chcialo jej sie isc zeby zwrocic towar wiec ja poszedlem do zwrotow
    wyjasnilem kobiecie "zona chora ulegla wczoraj wypadkowi... bla bla mam jej
    karte ale nie moge sie przeciez podpisac za nia" wiec dalem jej electrona
    debetowego i po sprawie, pieniadze na koncie w ciagu dwoch dni, inna sytuacja
    Nosal w Zakopanem tam uzywali POSow Pekao i PolCardu jednoczesnie kaucja za
    karnet na wyciag płacony w Pekao zwrot przez PolCard szybciej był zwrot ale to
    kredytówka więc zarobek żaden
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl