eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do praktyków) › Re: jak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do praktyków)
    From: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak skutecznie zrezygnować z karty VC w PKOBP ?? (pytanie do
    praktyków)
    Date: Wed, 27 Mar 2002 14:30:56 +0100

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a7s8oa$bol$1@korweta.task.gda.pl...
    > "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> wrote in message
    > napisał
    > końca

    > A to ciekawe, bo ja spotkałem się również z inną interpretacją.
    > Otóż jedna niedysponentka, stwierdziła że jeżeli karta jest ważna 12
    > miesięcy od dnia wydania (np 06.2001) to jej ważność kończy się 31.05.2002
    > (z tym że może być używana do 30.06.2002) i na 45 dni przed 31.05.2002
    > trzeba poinformować bank o tym że nie chce się wznowienia karty.

    Ja tam nie wiem co mowia niedysponentki, ale:
    1. karta nie ma czegos takiego jak "okres trwalosci 12 miesiecy" tylko "jest
    wazna do" i na karcie mozna znalezc do kiedy. Na karcie VC jest to nawet
    wytloczone. Waznosc konczy sie w ostatnim dniu miesiaca zaznaczonego na
    karcie. Tutaj chodzi o czerwiec 2002.
    2. W regulaminie stoi, ze "na 45 dni przed koncem okresu waznosci"
    3. Karte wazna do czerwca mozna eksploatowac do czerwca a nowa tez sie
    dostanie nie wczesniej niz czerwcu. Gdyby tracila waznosc 31.05.2002 to nie
    daloby sie nia placic ani wyplacac po tej dacie, a na 110% jest to mozliwe.
    4. Wlasnie dlatego jest tak dlugi, 45 dniowy okres wypowiedzenia bo bank na
    30 dni przed uplywem okresu waznosci (tutaj - na poczatku czerwca)
    przygotowuje karte zamienna. W polowie miesiaca ma ja juz twoj oddzial,
    przychodzisz oddac stara i wziac nowa i nie masz przerwy w uzytkowaniu.

    Pewnie. Nie zawadzi wczesniej.
    Spokoj w cenie ;-)

    --
    Pozdrowienia