  • Data: 2004-09-18 16:45:33
    Temat: Re: jak najtaniej do USA ?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Plywak napisał(a):
    > do Niemiec już wiem priorytetowa przesyłka wartościowa, w zależności od
    > kwoty ubezpieczenia przesyłki 15-20 zł (ub. 250-500 zł), dochodzi w 3
    > dni niestety do USA tak się nie da wysłać, co w takim razie polecacie ?

    Abstrahując od Twojego pytania - dlaczego wysyłasz obrazki na grupę?
    Skonfigurowałbyś porządnie Outlook Express. Wyłącz w opcjach pisanie w
    HTML na grupy dyskusyjne oraz wyświetlanie :) (uśmieszków) jako obrazki.
    Poza tym brak deklaracji kodowania polskich znaków w nagłówkach
    wiadomości. Kłania się http://evil.pl/pip/ustaw.html oraz
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    K.