    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak najlepiej przelac kase do Niemiec ?
    Date: Fri, 17 Jan 2003 16:11:04 +0100

    ml wrote:

    > 1. Schowac kase do skarpetki , zawiezc do Niemiec i wplacic do banku.
    > ;)

    Cytuje aktualne info od znajomej, ktora studiuje w Niemczech:

    Ja uzywalam zaszytych kieszeni:) Teraz jak jechalam, spotkalam
    dziewczyne, co robi to samo, tylko...jadac do Polski!:)
    Mam dwa darmowe konta dla studentow, teraz nie ma ograniczen. Co do
    Sparkassy to czesciowa prawda, moze nie odnosnie cudzoziemcow, ale
    generalnie sa strasznie niezorganizowani, myla adresy itp. Po wakacjach
    chodzilam tam z 5 razy zeby odebrac swoja karte, bo jedni mowili, ze wylali,
    inni, ze na zly adres, jeszcze inni ze mam odebrac osobiscie...

    Drugie mam w Volksbanku ale dostepu przez internet nie mam bo nigdy nie
    mialam czasu wypelnic formularzy i zaniesc ich osobiscie, a taka jest
    procedura u nich!

    Acha, studenci maja darmowe tylko do 26 roku zycia.

    --
    Robert