  • Data: 2003-09-08 01:17:12
    Temat: Re: jak najkorzystniej wybrac pieniadze z banku z USA?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4e62.00000248.3f5b4bfd@newsgate.onet.pl...

> [...]
    10zl.

    > A jeszcze jedno pytanie... jeśli wypiszę czek w dolarach, to dostanę do
    ręki
    > dolary, zgadza się?

    Tak.
    Jeśli masz u nich konto dolarowe, to możesz poprosić od razu na konto.
    Jak masz złotowe, to też możesz, przeliczą ci wówczas w locie na złotówki.

    > Tylko prowizja będzie na złotówki przeliczona?

    Zwykle proszą, żeby zapłacić od razu w kasie w złotówkach.
    Inne wersje, które przerabiałem, to
    a) przy przeliczaniu na złotówki - pobiorą sobie sami z kwoty
    b) przy wpłacie na konto dolarowe - pobrali z mojego eurokonta w złotówkach.
    c) wogóle nie pobrali.