  • Data: 2005-01-21 07:41:26
    Temat: Re: jak "lepiej nadpłacić" hipoteczny, i czy w ogóle?
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > wielkość nadpłaty to około 1/60 zadłużenia, co u początku terminarza
    > spłat równe jest sumie pierwszej i ponad połowy drugiej raty
    > (największe przy malejących) - lub "od tyłu" to suma trzech
    > ostatnich, najmniejszych rat.

    Wiesz ... ja bym sie powaznie zastanowil czy wogole nadplacac. Poltorej raty
    zachowalbym na wysoko oprocentowanym rachunku ( okl 6 % ) lub na lokacie
    3-miesiecznej "na czarna godzine". W koncu zawsze mozesz stracic na pewien
    czas zrodlo dochodow a wtedy rowniez trzeba placic raty. Jakie jest
    oprocentowanie twojego kredytu ?

    pzdr
    wkg