    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inwestycja w wino/whisky
    Date: Fri, 11 Dec 2009 18:38:29 +0100

    Przemek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Chcialbym poznac Wasza opinie na temat inwestowania w wino/whisky. Czy taka
    >inwestycja na kilka lat daje szanse na zysk?

    Kilka lat to chyba nie. Poza tym chyba trzeba się trochę na trunkach
    znać.
    Flaszka 0,5l Delikatesowej 40% (nieco lepsza od Stołowej)
    kosztowała coś ok. 1000PLZ.

    Początek 1989. Na melinie w godzinach otwarcia monopolowych nieco taniej,
    po godzinach nieco drożej. Kumpel miał 1USD ale na melinie złoty był
    bardziej godny zaufania (!) niż waluty i oferowali tylko flaszkę. Kumpel
    sprzedał dolara przygodnie spotkanej starszej pani po kursie wolnorynkowym
    i za te złotówki nabył na tej samej melinie flaszkę i siarę.
    O ile pamiętam Delikatesowa 0,5l kosztowała ok. 1000PLZ a dolar ok. 1200,
    kolega sprzedał go nieco taniej.

    Teraz nie wiem czy da się flaszkę za 5 dolarów kupić.

    Arek