  • 1. Data: 2003-11-18 21:45:28
    Temat: [inteligo] płatności zaufane/niezaufane
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam prośbę do 'inteligowiczów' :-)

    Zasypujcie info@ sugestiami, że chcecie udostępnienia opcji płatności
    'zaufanych' i 'niezaufanych'. Chodzi oczywiście o to, że jeśli odbiorca
    będzie oznaczony jako niezaufany - przy każdej realizacji płatności trzeba
    będzie podać kod z karty kodów...

    Jest w tym działaniu sens, gdyż jeśli zgłoszeń będzie dużo - inteligo
    rozważy wprowadzenie tej opcji.
    I nie są to moje urojenia. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-11-18 21:48:46
    Temat: Re: [inteligo] płatności zaufane/niezaufane
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpe3u1$i68$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    > odbiorca będzie oznaczony jako niezaufany - przy każdej realizacji
    > płatności trzeba będzie podać kod z karty kodów...

    Czyli tak jak teraz, prawda, przynajmniej u mnie tak dziala?

    A wiec novum mialoby polegac raczej na mozliwosci opcjonalnej realizacji bez
    kodu?

    Jestem za, bo i tak mam tam tylko swoje rachunki a zawsze trzeba zdrapywac,
    czego nie lubie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-18 21:50:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli tak jak teraz, prawda, przynajmniej u mnie tak dziala?

    Nie. Mylisz przelewy z płatnościami.

    Płatność to 'przelew zdefiniowany' wg gwary 'mBank rzondzi'.

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-18 21:55:35
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpe47b$is5$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    > wiadomości news:bpe44j$avl$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie. Mylisz przelewy z płatnościami.
    >
    > Płatność to 'przelew zdefiniowany' wg gwary 'mBank rzondzi'.

    Chwileczke... W glownym klikam Przelewy, ale mam taka tabele:

    Płatności przez WWW Płatności przez telefon i WAP
    Twoje ustalone płatności dostępne przez WWW.

    Twoja nazwa płatności Z rachunku Odbiorca Tytuł płatności

    Potem lista pionowa i przy kazdej:
    Zapłać
    Zmień
    Usuń

    To istnieje jeszcze inna lista platnosci? Bo z tej listy jeszcze nigdy nie
    udalo mi sie nic zlecic bez zdrapywania.
    Jesli jest na to jakis sposob, to bede wdzieczny, jak podasz liste krokow?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-18 21:56:25
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

> [...]
    bez
    > kodu?
    >
    > Jestem za, bo i tak mam tam tylko swoje rachunki a zawsze trzeba

    Chyba cos Ci sie pomylilo, w Inteligo nie trzeba potwierdzac platnosci
    kodem.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2003-11-18 21:57:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpe4ia$jkn$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@N...pl>:

    > Chyba cos Ci sie pomylilo, w Inteligo nie trzeba potwierdzac platnosci
    > kodem.

    Poprosze o instrukcje, jak uniknac potwierdzania, bo mi sie nie udaje.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-18 21:57:48
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To istnieje jeszcze inna lista platnosci? Bo z tej listy jeszcze nigdy nie
    > udalo mi sie nic zlecic bez zdrapywania.
    > Jesli jest na to jakis sposob, to bede wdzieczny, jak podasz liste krokow?

    Krok pierwszy: nie pij tyle. :-) Zdefiniowane płatności w inteligo idą bez
    podania kodu ! Od zawsze...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-18 22:00:48
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > bpe4ia$jkn$...@n...onet.pl,

    > Poprosze o instrukcje, jak uniknac potwierdzania, bo mi sie nie udaje.

    Prosze bardzo :)
    Przelewy -> (wybierasz przelew z listy) zaplac -> podajesz kwote, date ,
    itd -> OK -> OK
    That`s all

  • 9. Data: 2003-11-18 22:01:57
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpe4kr$jpk$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpe4hd$b8c$1@topaz.icpnet.pl...

    > Krok pierwszy: nie pij tyle. :-) Zdefiniowane płatności w inteligo
    > idą bez podania kodu ! Od zawsze...

    Sprawdzilem jeszcze raz. Faktycznie, pomylilo mi sie.

    Przepraszam.

    Przy okazji wykrylem, ze nie dalo sie zlecic wykonania platnosci nawet na 23
    listopada 2004 - nieprawidlowa data, ewidentnie zbyt odlegla! W Lukasie np.
    z 200 lat wprzod nie mam problemow.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-18 22:02:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpe4s3$kht$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@N...pl>:
> [...]
    >>

    > Prosze bardzo :)
    > Przelewy -> (wybierasz przelew z listy) zaplac -> podajesz kwote,

    Dziala, dzieki - pomylilo mi sie. Przepraszam Cie.

    --
    Robert