  • 1. Data: 2003-09-24 13:11:53
    Temat: inteligo i pizza hut
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    w formie zabawnej ciekawostki :)

    Dokonując zakupu w restauracji Pizza Hut za pomocą karty Inteligo Visa
    Electron, otrzymasz 10% zniżki.
    To doskonała okazja, by wreszcie spotkać się z przyjaciółmi w miłej
    atmosferze.
    Promocja trwa do końca 2003 roku.

    Jeśli odwiedzisz restaurację Pizza Hut w terminie do 13 października,
    zamówisz duzą pizzę i za zamówienie zapłacisz kartą Inteligo, oprócz zniżki,
    otrzymasz (w cenie zamówienia) deser Słoneczny Sad.

    Serdecznie zapraszamy do promocji!

    :-) Ja tam i tak zniżkę miałem na Euro26, ale jakoś rozbawił mnie ten news.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-09-24 13:26:37
    Temat: Re: inteligo i pizza hut
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > :-) Ja tam i tak zniżkę miałem na Euro26, ale jakoś rozbawił mnie ten
    news.

    Ja tam i tak mam znizke 15% na AmEx'a... albo 20% na firmę...
    niestety się nie łącza :(

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-09-24 13:29:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja tam i tak mam znizke 15% na AmEx'a... albo 20% na firmę...
    > niestety się nie łącza :(

    Nie łączą się, bo jeszcze przekroczyłbyś 100% i musieliby Ci dopłacić za to,
    że łaskawie pożarłeś pizzę ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-09-24 14:56:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bks56r$6oo$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > w formie zabawnej ciekawostki :)

    Dlaczego zabawnej? Bardzo uzyteczny news :)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-24 23:58:30
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Pamiętam podobną promocję sprzed kilku lat. Wyciągnąłem kartę do
    płacenia, a pani kasjerka się obśmiała, że kart nie przyjmują, a kartę
    wystarczy pokazać.

    To mają w końcu wszędzie czytniki kart ?

    MichalL