  • 1. Data: 2003-12-01 11:53:06
    Temat: [inteligo]
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Witam,

    Tak się tylko zastanawiam, czy już się skończył konkurs inteligo dotyczący
    płatności kartami. :-)
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_konkurs
    _3000_nagrod.htm

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-12-01 13:34:56
    Temat: Re: [inteligo]
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> wrote in message

    > Tak się tylko zastanawiam, czy już się skończył konkurs inteligo dotyczący
    > płatności kartami. :-)
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_konkurs
    _3000_nagrod.htm

    Myślisz, że jest tak dużo osób, które zechcą wydać 250 zł żeby dostać
    gadżet, którego pewnie by nie kupili? :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 3. Data: 2003-12-01 17:49:59
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Artur Czeczko napisal/a:

    > Myślisz, że jest tak dużo osób, które zechcą wydać 250 zł żeby dostać
    > gadżet, którego pewnie by nie kupili? :-)

    np. ja :))
    opona zimowa - sztuk 4!

    teraz jeszcze:
    normalne zakupy - sztuk raz!

    tylko się zastanawiam, czy jechać dzisiaj po te zakupy czy poczekać do
    jutra.

    i po konkursie :))

    Zbiggy

  • 4. Data: 2003-12-01 18:11:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Tak się tylko zastanawiam, czy już się skończył konkurs inteligo
    > dotyczący płatności kartami. :-)
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_konkurs
    _3000_nagrod.htm

    Ten konkurs nie jest taki głupi. Pierwsi dostają jakieś duperele a
    seksowne urządzonka są po 10 tysiącach...

  • 5. Data: 2003-12-01 18:33:03
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:8...@c...softax.local...

    > Ten konkurs nie jest taki głupi. Pierwsi dostają jakieś duperele a
    > seksowne urządzonka są po 10 tysiącach...

    Co to za tysiące?

  • 6. Data: 2003-12-01 18:59:59
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > np. ja :))

    i "radia pod prysznic" - to jest jakas wyzsza polka klientow, bardziej
    wymagających :-)
    ps
    uprzedzajac madre uwagi - to ja wole pod prysznicem zywa panienke, no ale
    skoro ktos wymyslil taki gadget - to widocznie sa na taki orgazm chetni
    :-)

  • 7. Data: 2003-12-01 19:52:43
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Krab napisal/a:

    > uprzedzajac madre uwagi - to ja wole pod prysznicem zywa panienke, no
    > ale skoro ktos wymyslil taki gadget - to widocznie sa na taki orgazm
    > chetni :-)

    ale gdyby coś nie wyszło z panienką, to moje radio znajdziesz na allegro ;-P

    Zbiggy

  • 8. Data: 2003-12-01 20:45:04
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "corner" <c...@i...pl> writes:

    > Użytkownik Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:8...@c...softax.local...

    > Co to za tysiące?

    Tysiące uczestników. Polecam uwadze regulamin promocji.

  • 9. Data: 2003-12-01 20:55:26
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Kasperski napisal/a:

    > Tysiące uczestników. Polecam uwadze regulamin promocji.

    z tego co ja zrozumiałem, to trzeba przeczekać jeden tysiąc (radia :)) i
    "załapać się" do dwudziestki, potem znowu tysiąc (plecaków) i kolejne 20
    ipodów i potem jeszcze 1000 bonów i na zakończenie 20 ipodów. A więc
    najlepiej zrobić piątą transakcję jako 1001-1020, 2021-2040 lub 3041-3060
    żeby wygrać grand prix
    A o co chodzi z 10 tysiącami uczestników?

    Zbiggy

  • 10. Data: 2003-12-01 21:46:43
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > ipodów. A więc najlepiej zrobić piątą transakcję jako 1001-1020,
    > 2021-2040 lub 3041-3060 żeby wygrać grand prix

    Bingo.

    > A o co chodzi z 10 tysiącami uczestników?

    Rąbnąłem się, zdawało mi się czemuś że te 20-ki są co 10.000.