  • Data: 2002-02-27 23:36:57
    Temat: Re: inkaso czeków
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leh" napisał:

    | A ja mam inne pytanie w tym temacie:
    |
    | w jakim polskim banku najlepiej oddac czek z USA do inkasa ?
    | BPH bierze za to 10 zl i procedura trwa dosc dlugo,
    | moze sa jakies tansze ?

    W Pekao SA też minimum 10 zł (ale to jedyna opłata, nie kasują za nic
    więcej). Trwa to 1-2 miesiące. Gdy cała kwota nie jest możliwa do wypłaty w
    banknotach, to czego się nie da wypłacić w banknotach wypłacane jest w PLN
    po kursie dnia.
    Jeśli chcesz całość wypłacić w PLN, to (z tego co zrozumiałem) bank pobiera
    dodatkową prowizję ;-))
    Bank zawiadamia o wypłacie listem poleconym. Zastanawiam się, czy na tej
    usłudze Pekao SA zarabia, czy do niej dopłaca ;-)))
    W pozostałych bankach jest znacznie drożej, często jest wiele składników
    opłaty (najdrożej chyba w PKO BP SA).

    Pozdr.,
    Jarek