  • Data: 2003-02-19 10:59:44
    Temat: Re: informacja o saldzie z mbanku
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > cześć,
    > dostałem z mbanku 'informację o saldzie na 31.12.2002' dotyczącą
    > mojego konta firmowego.
    > mam go podpisać ? co to takiego? tzn. wiem że informacja, ale po co
    > ona bankowi ?

    Podpisz jeśli się zgadzasz , odetnij dolną część a górną wyślij w przysłanej
    kopercie .
    Prawnie jesteś zobowiązany do odesłania ale głowy Ci nie obetną jeśli nie
    wyślesz przy pełnej zgodności salda :)
    Przesyłka jest opłacona przez mBank .
    Potrzebne im to gdyż prowadzą pełną księgowość i takie zachowanie jest
    typowe dla tych firm .
    Gdyby były niezgodności to muszą je ująć w bilansie za ubiegły rok
    rozrachunkowy właśnie na podstawie potwierdzenia salda . Rok rozrachunkowy
    nie musi się pokrywać z rokiem kalendarzowym . W mBanku akurat się chyba
    pokrywa .
    Dziwne że dostałeś to teraz . Ja odesłałem już na koniec stycznia .

    Pozdrawiam
    oporek2