  • 1. Data: 2013-03-04 07:36:10
    Temat: [info] Polbank przelewy 3 sesja i później
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie robiłem przelew i takie info mi na czerwono wyskoczyło. O ile
    dobrze kojarzę to chyba jakieś nowum, które wprowadził Rajfi, bo prędzej
    tego nie było. O ile dobrze pamiętam było coś, że do godziny 13.00 czy
    jakoś tak, no i nic o blokadzie. Ciekawe, poprawili coś czy tylko
    straszą? ;)

    "Przelewy zlecone z datą bieżącą w dni robocze do godz. 15:00 zostaną
    zrealizowane tego samego dnia (pozostałe przelewy w najbliższy dzień
    roboczy, a na poczet ich realizacji na koncie zostaną zablokowane
    odpowiednie środki)."

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-03-04 07:55:52
    Temat: Re: [info] Polbank przelewy 3 sesja i później
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-04 07:36, xbartx napisał(a):

> [...]
    > zrealizowane tego samego dnia (pozostałe przelewy w najbliższy dzień
    > roboczy, a na poczet ich realizacji na koncie zostaną zablokowane

    Też nie pamiętam, żeby takie coś było. No i raczej nie straszą, tylko
    pewnie "poprawili" w celu przycięcia odseteczek za jeden dzień :)

    --
    TrzyLinie