    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: hipoteczny czelendż?!
    Date: Mon, 14 Feb 2022 22:09:40 +0100

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    [KNF]
    > Akurat przy CHF zadzialala z duzym wyprzedzeniem.

    No właśnie, tak też źle. Trzeba było alarmować, gdy franki były po 2 zł
    :-)

    Ale niestety to wymaga bycia wróżką, tego od nikogo nie wymagam.

    > Ciekawi mnie, skad wiedziala, ze to bedzie problem ...

    Nikt tego nie wiedział i jednocześnie wszyscy to powinni brać pod uwagę
    (i pewnie niewiele się to różniło w rzeczywistości). Ale działania KNF
    raczej tu nie pomogły, IIRC.

    > Szczegolnie jak to spolka panstwowa.

    No tak, wtedy to jest komuna do kwadratu. Ale całkiem prywatne spółki,
    tyle że rozdrobnione, to też jest komuna. "Władza ludowa pije zdrowie
    ludu ustami przedstawicieli", albo w skrócie "zdrowie wasze w gardło
    Nasze" (pisownia zamierzona) :-)
    --
    Krzysztof Hałasa