  • Data: 2005-05-12 13:18:37
    Temat: Re: hakerzy i banki via net
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 12 May 2005 15:05:26 +0200, w <d5vk70$d0m$1@news.onet.pl>, Paweł Korobczak
    <P...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Pewnie masz rację, ale nie bardzo wiem, jak miałby on odgadnąć jakie
    > hasło jest następne w kolejności, po tym, którego akurat użyłem. Chyba,
    > że są one generowane według jakiegoś prostego algorytmu - tego akurat
    > nie wiem.

    Nie musi zgadywać. Wystarczy, że wirus uniemożliwi dostęp do serwisu bankowego
    po wpisaniu hasła jednorazowego. Natomiast samo hasło prześle autorowi trojana
    w wiadomym celu.
    Oczywiście trojan powinien być bardziej skomplikowany, np. wykonywać te
    działania przy wysokiem saldzie :). Nie opłaca się okradać klienta ze 100zł na
    koncie. Zysk mały, na dodatek wałek szybko może zostać wykryty :)