  • 1. Data: 2005-03-05 15:08:58
    Temat: gdzie najlepiej wymienic bilon?
    Od: "ozetec aka oziszan" <b...@W...com>

    Witam, niby pytanie głupie ale..

    mam +/- 200 złotych w monetach o nominałach 1,2 i 5gr,
    gdzie wymienia mi to bez problemu?
    konto mam tylko w mbanku, czy banki biora jakies prowizje za wymiane bilonu?
    prosze o pomoc
    b,

  • 2. Data: 2005-03-05 15:10:36
    Temat: Re: gdzie najlepiej wymienic bilon?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "ozetec aka oziszan" <b...@W...com> napisał w
    wiadomości news:d0chhm$6si$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > gdzie wymienia mi to bez problemu?
    > konto mam tylko w mbanku, czy banki biora jakies prowizje za wymiane

    z tego co pamietam to tak biora % ale nie pamietam jaki.
    idz gdzies do sklepu i powiedz ze masz drobne i juz, moze sie wymieni z
    toba.

  • 3. Data: 2005-03-05 18:16:27
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    [...]
    > z tego co pamietam to tak biora % ale nie pamietam jaki.
    > idz gdzies do sklepu i powiedz ze masz drobne i juz, moze sie wymieni z
    > toba.

    apteka

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 4. Data: 2005-03-05 20:52:01
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr W" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > apteka

    i poczta (nigdy nie maja grozy i w znaczkach albo kopertach wydaja)

    m.

  • 5. Data: 2005-03-05 21:50:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 5 Mar 2005 21:52:01 +0100, "magia" <m...@g...pl>
    wrote:

    >i poczta (nigdy nie maja grozy i w znaczkach albo kopertach wydaja)

    ROTFL. Gdyby mi jakaś pocztowa urzędniczka próbowała wtrynić coś
    takiegop, to bym chyba następnym razem kupił z 50 znaczków płacąc 1
    groszówkami...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2005-03-06 11:18:57
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

> [...]
    > gdzie wymienia mi to bez problemu?
    > konto mam tylko w mbanku, czy banki biora jakies prowizje za wymiane

    Co to za problem ????
    Wydawaj sukcesywnie płacąc zawsze bez reszty...
    Idąc na zakupy zawsze bierz "garść" i płać końcówki do 5 zł właśnie tym
    bilonem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 7. Data: 2005-03-07 07:26:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wydawaj sukcesywnie płacąc zawsze bez reszty...

    Zatankuj auto do pełna i połóż sakiewkę z bilonem ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2005-03-08 08:48:50
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > gdzie wymienia mi to bez problemu?
    > konto mam tylko w mbanku, czy banki biora jakies prowizje za wymiane

    Heh, miałem kiedyś ten sam problem! Otóż za wymianę coś tam pobierają,
    ale za wpłatę na własne konto, to już nie. Ja robiłem tak, że w kasie
    wpłacałem groszaki doprowadzając kasjerkę do tłumionego szału, a potem
    szedłem do bankomatu i wybierałem papier.

    Grzexs

  • 9. Data: 2005-03-08 13:30:52
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Spytać księdza ??