  • Data: 2003-12-02 17:52:14
    Temat: Re: gdzie karty charge?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > "Wypukla" + odroczony termin platnosci. Jesli nie ma prowizji 1% za
    > platnosci bezotowkoe jest calkiem OK.
    > Kredyt do 30 dni ;)

    Wypukłość się rozumie. Tylko jeżeli komuś zależy na grace period to jeżeli
    może niech weźmie kredytową. Nie znam kredytowej z prowizją od
    bezgotówkowych, a chargowych takich trochę jest. Z drugiej strony, jeżeli
    ktoś nie lubi miesięcznego limitu to nie ma jak debetowa. Debetowa Visa z
    Multibanku ma limit 10.000 zł (może można podnieść, nie wiem) - mnie na
    zakupy wystarcza, o ile zasilę Multikonto.
    Miałem kiedyś obciążeniówkę, ale już mi przeszło.

    Bogdan B.