    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fundusze w mBanku
    Date: 2 Feb 2006 08:57:20 +0100

    > Witam!
    >
    > Czy ktoś korzystał z opcji funduszy w mBanku? Mam pytanko czy to się w
    > ogóle
    > opłaca szczególnie w obecnej sytuacji polityczno-gospodarczej. Chciałem
    > uruchomić, ale jak zysk to chyba głównie w akcjach, a te ostatnio chybe
    > nie
    > najlepiej się mają. Co radzicie zrobić z neico większą sumą pieniędzy? Czy
    > są jakieś kruczki związane z zakupem funduszy, czy rzeczywiście nic to nie
    > kosztuje?

    Kruczków z zakupem funduszy nie ma. Nie ma prowizji od zaupu ani zbycia
    jednostek. Codziennie za to widzisz stan swoich oszczednosci.

    A jesli chodzi o to w co loowac, to musisz sie okreslic wzgledem swojego
    poziomu ryzyka, horyzontu czasowego inwestycji itp. Bez tego, to nikt Ci nic
    sensownego nie powie, a odpowiedzi będą od bonów skarbowych poprzez alkohol
    (bo najwyzej oprocentowany) oraz poprzez inne instrumenty rynku finansowego
    do nieruchomosci i dzieł sztuki.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl