    From: "Mongeo" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: faktyczne powody wywalania Polakow z PayPala...
    Date: Wed, 30 Jul 2003 08:55:38 GMT

    On 30-Jul-2003, "GAB" <o...@a...com> wrote:

    > Karta ma w sobie infirmacje, ze jest z PL i to juz wystarcza do blokady
    > konta, bo Polska nie jest na liscie krajow, uzytkownikow tego systemu.
    > Poza
    > tym adres musi sie dokladnie zgadzac z danymi billingowymi. To jest chyba
    > normalne dla bezpieczenstwa.

    ja mam karte wirtualna mbanku i z nia rejestrowalam sie w eBay, a kiedys jak
    jeszcze dzialal w BillPoincie
    co jakis czas eBay obciaza moj rachunek Ekonto (ekarta musi byc zaladowana):
    w danych transakcji nie ma danych odbiorcy (ktore w innych przelewach
    wychodzacych i przychodzacych sa)
    przyklad takiej transakcji podaje nizej...
    czy wiec w przypadku PayPal-a ktory nalezy teraz do eBay na pewno
    kontrolowany jest adres ?

    no i jeszcze jedno co mi sie nasuwa:
    w mbanku dane przy transakcjach dotycza adresu zameldowania, a w serwisach
    np. amazon podaje adres zamieszkania, ktory jest zupelnie rozny od
    zameldowania (jedynie kraj sie zgadza). oczywiscie swoj adres zamieszkania
    podalam mbankowi jako adres do korespondencji, ale on nie figuruje na
    zadnych z/do przelewach ... jakos do tej pory nie bylo problemu z ta
    rozbieznoscia
    wiec moim zdaniem przy placeniu karta wcale to nie jest sprawdzane

    Mongeo

    Data transakcji 13-06-2003
    Data księgowania 17-06-2003
    Numer operacji 274
    Rodzaj transakcji ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY
    Numer użytej karty KARTA ................
    Miejsce transakcji WWW.EBAY.COM/CC/
    888-749-3229, US
    Kwota oryginalna -3,20 USD
    Kwota w walucie rozliczeniowej -3,20 USD
    Kwota obciążenia 12,00 PLN
    Saldo po operacji ........... PLN