  • 1. Data: 2012-04-17 22:44:22
    Temat: facebook a sprawa polska
    Od: K <...@...c>

    Poniewaz od jakiegos czasu w telewizorni zwlaszcaa tej pejsatej czesto i
    gesto slychac o facebooku a przeciez telewizornia za reklame bierze
    kasiore i w przypadku innych znanych portali nie ma tagiego halo.

    Czy dobrze mysle czy poprostu koledzy z ITI zainwestowali na gieldzie w
    akcje tego portalu i nadmuchuja klientow ?

    Inaczej tego sensownie nie moge sobie wytlumaczyc.

  • 2. Data: 2012-04-18 11:14:46
    Temat: Re: facebook a sprawa polska
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-04-17 22:44, K pisze:
> [...]
    > akcje tego portalu i nadmuchuja klientow ?
    >
    > Inaczej tego sensownie nie moge sobie wytlumaczyc.

    Znaczy się, zgodnie z Twoją logiką, gościu, który napisał
    ten artykuł:
    http://odzeradomilionera.pl/sen-milionie-jest-blizej
    -niz-sie-wydaje-wzrost-resbudu/
    ostro inwestował w Resbud. No bo jak inaczej sensownie to wytłumaczyć ?

  • 3. Data: 2012-04-18 12:52:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-18 11:14, zażółcony pisze:

> [...]
    -niz-sie-wydaje-wzrost-resbudu/

    > ostro inwestował w Resbud. No bo jak inaczej sensownie to wytłumaczyć ?

    Nie znam systuacji resbudu ani czegos co sie nazywa resbud ale miliony
    ludzi na swiecie maja dzieki ITI darmowa reklame portalu ?

  • 4. Data: 2012-04-18 13:48:40
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-04-18 12:52, K pisze:

    -niz-sie-wydaje-wzrost-resbudu/

    > Nie znam systuacji resbudu ani czegos co sie nazywa resbud ale miliony
    > ludzi na swiecie maja dzieki ITI darmowa reklame portalu ?

    Breivik też ma darmową reklamę swoich poglądów. Na całym świecie,
    miliony. Są może jakieś zakłady na giełdach obstawiające
    jak długo będzie siedział w więzieniu ?

  • 5. Data: 2012-04-18 15:13:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-18 13:48, zażółcony pisze:

    -niz-sie-wydaje-wzrost-resbudu/

    > Breivik też ma darmową reklamę swoich poglądów. Na całym świecie,
    > miliony. Są może jakieś zakłady na giełdach obstawiające
    > jak długo będzie siedział w więzieniu ?

    Myslisz ze ktos z ITI kupil jego akcje albo zaklady ?

    Ta nachalna niby darmowa reklama facebooka na TVN zaciekawila mnie od
    razu. No niby to nie reklama ale nachalne wciskanie go nawet do zupy i
    juz mamy odpowiedz. kolesie z ITI przez spolke corke kupili akcje
    facebooka i teraz nadmuchuja banke, bo ile moga byc warte dane osobowe.

  • 6. Data: 2012-04-18 16:11:49
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-04-18 15:13, K pisze:

    > Myslisz ze ktos z ITI kupil jego akcje albo zaklady ?
    Chodziło mi o to, że fortuny i mordercy zawsze są dobrym tematem.

    Jakiś link ?

  • 7. Data: 2012-04-18 16:50:32
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 18 Apr 2012 16:11:49 +0200, zażółcony <r...@c...pl>
    wrote:
    >Chodziło mi o to, że fortuny i mordercy zawsze są dobrym tematem.

    >Jakiś link ?

    Niewierny Tomasz. Wszyscy widzimy, jak widzowie TVN stadnie rzucają
    się kupować akcje Facebooka na WGPW, to oczywista oczywistość - i ty
    żądasz jakichś linków?

    --
    Maciej Bójko

  • 8. Data: 2012-04-18 17:38:04
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-18 16:50, Maciej Bojko pisze:

    > Niewierny Tomasz. Wszyscy widzimy, jak widzowie TVN stadnie rzucają
    > się kupować akcje Facebooka na WGPW, to oczywista oczywistość - i ty
    > żądasz jakichś linków?

    Jednak to prawda ze wiekszosc polakow to glupie Barany nadaja sie tylko
    do strzyzenia a och kobiety do jebania.

  • 9. Data: 2012-04-18 17:55:18
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 18 Apr 2012 17:38:04 +0200, K <...@...c> wrote:

    >Jednak to prawda ze wiekszosc polakow to glupie Barany nadaja sie tylko
    >do strzyzenia a och kobiety do jebania.

    Jestem głęboko przekonany, że Ty postępujesz akurat na odwrót.

    --
    Maciej Bójko

  • 10. Data: 2012-04-18 18:07:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message

    > Jestem głęboko przekonany, że Ty postępujesz akurat na odwrót.
    >
    > --
    > Maciej Bójko

    dobre :)

    george