  • 11. Data: 2010-02-05 11:44:28
    Temat: Re: ekoexport!!!!
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    3. Co to jest naiwny kapital? Jaki jest twoj podzial kapitalu?

    Naiwny kapitał to taki, który kupuje bezkrytycznie drogie już spółki (nie
    zważając na C/Z i C/WK) tylko dlatego, że inni też to robią.

    4. Na jakiej podstawie oceniasz ze akcje EEX sa przewartosciowane? Nie badz
    goloslowny , bo to niepowazne.

    Podaję za dzisiejszym "Parkietem"
    EKOEXPORT: C/Z = 28, C/WK = 4,2

    O ile musiałby EEX zwiększać swoje przychody i zysk netto w kolejnych
    kwartałach, że wskaźniki stały się atrakcyjne tzn. C/Z ok. 10-15, C/WK poniżej
    1 ???

  • 12. Data: 2010-02-05 14:52:55
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam -nie ma teraz czasu na pelniejsza odpowiedz, ale;

> [...]
    >
    > O ile musiałby EEX zwiększać swoje przychody i zysk netto w kolejnych
    > kwartałach, że wskaźniki stały się atrakcyjne tzn. C/Z ok. 10-15, C/WK

    C/Z bedzie zgodna z twoimi oczekiwaniami juz w drugiej polowie roku, ale tylko
    standaryzujac cene akcji na dzisiejsza cene, okolo 4,40 zl, poniewaz cena juz
    bedzie okolo 8 zl za akcje, ale juz bez Twojego udzialu (a szkoda jednak, a
    szkoda).

    Odnosnie C/WK, to jesli spolka ma wartosc ta rzedu 1,00 lub mniej to zle o
    niej swiadczy i takich spolek Ci rczej nie polecam. Ja wole efektywna spolke
    z wartoscia 2 do nawet 3 , juz w silnym stadium rozwoju i comiesiecznymi
    duzymi przychodami i zyslami netto, lub inteligentnie inwestowanymi
    srodkami finansowymi.

    EEX jest wzrocowa spolka jaka jest obecnie na NC. Ale trzeba umiec do ocenisz
    i wycenic.
    pozdrawiam

    kroovka

  • 13. Data: 2010-02-12 14:46:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 05 Feb 2010 15:52:55 +0100, w <6...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

    > EEX jest wzrocowa spolka jaka jest obecnie na NC. Ale trzeba umiec do ocenisz
    > i wycenic.

    Chyba mało osób to w tej chwili docenia :).

  • 14. Data: 2010-02-12 16:21:30
    Od: k...@p...onet.pl

    EEX jest wzrocowa spolka jaka jest obecnie na NC. Ale trzeba umiec do ocenisz
    i wycenic.

    > Chyba mało osób to w tej chwili docenia :).

    Proponuje skomentowac we wtorek i gdy cena ponownie wejdzie na orbite 4,5 zl;
    bedziemy zdziwieni, ze znowu jestesmy w kanale srednioterminowym, wzrostowym-
    taki urok tej spolki. Najwazniejsze jest tez to, ze spora nastapila wymiana
    inwestorow, ktorzy juz zarobili max. na tej spolce (tak mysla obecnie i sie
    ciesza ;-)). To dobrze, teraz beda dumni z tej spoli nastepni w sztafecie,
    bedziemy Ich pilotowac do nastepnej wymiany kolo ceny 8 zl, to bedzie pora
    prawdopodobnie scigniecia przez prezesa Soboleskiego spolki EEX do siebie.

    kroovka

  • 15. Data: 2010-02-12 19:00:54
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Sprzedałem więc uważam, że kurs zjedzie do 3 zł (w cenach zamknięcia).

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 16. Data: 2010-02-13 09:51:06
    Od: k...@p...onet.pl

    > Sprzedałem więc uważam, że kurs zjedzie do 3 zł (w cenach zamknięcia).
    >
    > Pzdr,
    > --
    > Marek
    brak rozszdku tez musi miec granice ;-)
    bez urazy, nie kazdy musi posiadac zdolnosci analityczne i czytajac czytac i
    tez zarabiac na parkiecie NC. New Connect to jednak specyficzny rynek i
    roznorodne spolki i pelen przeglad podejscie do biznesu poczynajac od ...a
    konczac na.... .

    kroovka
    prosze nie komentuj przed wtorkiem do ok. 16.00

    pozdrawiam i zycze innych udanych inwestycji

  • 17. Data: 2010-02-14 09:29:48
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > zapraszam do EEX nadal,
    > w lutym wzrost wyniesie nie mniej niz 50% a w marcu kolejne 50%, ale czy
    > wystarczajaco duzo by sie tym zajmowac?

    Kolejna firma typu "ja i szwagier"

    Brat mowi, ze na Slasku gdzie mieszka, takich firm sa teraz setki i ze
    lepiej nie miec z nimi nic wspolnego bo nie wyjdzie sie na swoje

    Leszek

  • 18. Data: 2010-08-15 17:35:34
    Temat: Re: ekoexport!!!! takich firm sa setki na Śląsku, tak?
    Od: k...@p...onet.pl

    > Kolejna firma typu "ja i szwagier"
    >
    > Brat mowi, ze na Slasku gdzie mieszka, takich firm sa teraz setki i ze
    > lepiej nie miec z nimi nic wspolnego bo nie wyjdzie sie na swoje
    >
    > Leszek

    kroovka

  • 19. Data: 2010-08-16 22:20:27
    Temat: EkoExport od wrzesnia po 1 mln zysku netto miesiecznie
    Od: k...@p...onet.pl

    > zapraszam do EEX nadal,
    > w lutym wzrost wyniesie nie mniej niz 50% a w marcu kolejne 50%, ale czy
    > to wystarczajaco duzo by sie tym zajmowac?

    ...potem zabrakło surowca i dołowały stałe ceny z końca 2009, co nakazywała
    uczciwość biznesowa i szacunek dla odbiorców.

    ...Potem nadeszły nowe emisje akcji i sporo kasy i największe zakupy mokrej
    mikrosfery, co powoduje zmiany strukturalne na rynku tego cennego surowca
    odnawialnego!!!(stale się odnawia w elektrowniach w systemie mokrym).
    Zmiany te moderuje obecnie nie kto inny ale Bielsko Biała-stolica mikrosfery
    Światowej. To są fakty ale podane w informacjach ze spolki sa nadal
    olewane....EEX jednak potrafi suszyc wiec i ta wode odsaczy i zdominuje NC idac
    na rynek podstawowy z cena ponad 9 zlotych za akcje.

    kroovka

    Ktoś napisał-"im gorszy II kwartał tym lepiej": -tak, lepiej, bo wypadł drugi
    szkodnik ze spółki.

    Już wywaliłem wszystko poza MW Trade i resztę kasy spokojne zagospodaruję w tym
    tygodniu. Nie jest złota myślą pomnażanie portfela - ale można to robić
    racjonalnie, a można też bez sensu i statystycznie poprzez uśrednianie portfela
    na 10-12 społek. Wiele funduszy dodaje "spółki spadkowe", licząc, że kiedyś
    odbiją. Tak-kiedyś inwestorzy odbija swoje pieniadze tracone. Paru trafi na EEX
    ale czy to będzisz TY???

  • 20. Data: 2010-08-17 17:03:31
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    > kroovka
    >
    > --
    EEX robi korektę 1fali .Zazwyczaj w 80% jest to 50 lub 61.8 %.Czyli spadek
    do 3.44.
    Nie popełni się błędu jeśli się kupi teraz.Grozi 3-5 % przypadek wymycia
    całej fali.
    Ja dziś kupiłem ,choć mój szwagier uważa,że na giełdzie sa sami zlodzieje.