  • Data: 2002-09-26 08:11:36
    Temat: Re: ebay, sprzedaz, platnosc
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcialem zapytac, jaki jest najprostszy/najwygodniejszy/najtanszy
    > (niekoniecznie 3 na raz) sposob odebrania pieniedzy po sprzedaniu czegos
    na
    > ebayu. Konto mam niestety tylko w polskim baku...

    Najprostszym sposobem jest prosba o wyslanie Ci czeku, albo z prywatnego
    konta czekowego, albo np. czeku podroznego (Amex, Thomas Cook), nastepnie
    jak juz go dostaniesz, skladasz go inkasa w swoim banku.
    Metoda moze nie jest najszybsza ani najtansza (twoj bank napewno potraci
    sobie prowizje za inkaso czeku) ale wielokrotnie przeze mnie sprawdzona.