  • 11. Data: 2003-12-20 06:44:06
    Temat: Re: eMax
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2003 19:29:13 +0100,
    osoba podpisana: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta>
    napisała:

    > O kurde, ale chala. W Inteligo to sobie moge subkont do bolu zakladac
    > przez inet i bez lachy.
    Tu niestetty prawda. Ja mam 3 emaksy i zwykle wystarcza. Ale czasami
    jeden 2 r-ki (jeszcze) by się przydały.
    KJ

    --
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 12. Data: 2003-12-20 09:23:58
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
    > Nie korzystam ze wszystkich mozliwych produktow bankowych. Ale nie lubie
    > tez byc w sztuczny sposob ograniczany. W Inteligo moge dodatkowo do
    > kadego subkonta wziac VE, co moze byc, ale oczywiscie nie musi, bardzo
    > przydatne.

    Do kazdego eMaxa tez mozesz AFAIK wziac osobna karte. Tylko nie sądzę zeby
    Ci sie oplacalo :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 13. Data: 2003-12-20 09:24:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik nettoperz napisał:

> [...]

    tez byc w sztuczny sposob ograniczany. W Inteligo moge dodatkowo do
    kadego subkonta wziac VE, co moze byc, ale oczywiscie nie musi, bardzo
    przydatne. Szkoda tylko, ze nie mozna wystawic karty do subkonta na inna
    osobe, bo to by bylo super (oczywiscie mozna dac komus jedna ze swoich
    kart i nie bedzie problemu, bo zaplaci wszedzie i bez bolu, chyba ze ze
    jest plci przeciwnej, wtedy maga byc klopoty przy placeniu, ale nie
    musza ;-) ).

    Bartol

  • 14. Data: 2004-02-12 16:13:39
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Kamil Jonca wygrazmolil(a):

    > Tu niestetty prawda. Ja mam 3 emaksy i zwykle wystarcza. Ale czasami
    > jeden 2 r-ki (jeszcze) by się przydały.
    > KJ

    W sumie spytam co daje to ze mam 3 emaksy?

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 15. Data: 2004-02-12 16:23:44
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bischoop wrote:
    > Liscie opadly i Kamil Jonca wygrazmolil(a):

    > W sumie spytam co daje to ze mam 3 emaksy?

    Co Tobie daje to nie wiem. Ja mam tak, ze
    1. pensja
    2. pieniądze "nie moje" (takie które zostaną przelane na izzy i dalej na
    opłacenie np. r-ku tepsy) - taka symulacja "blokady dla przelewu z datą
    przyszłą"
    3. pieniądze trzymane na konkretny cel
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 16. Data: 2004-02-12 17:17:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A jaką jeśli można wiedzieć ? Bo to co napisałem jest "półoficjalnie"
    > potwierdzone przez mBank na forum.
    hmmm, nie zauważyłem tego na forum,
    miało się tylko nie zmieniać po konserwacjach...
    > Więc dziwi mnie trochę to co piszesz.
    > Nie pamiętam od kiedy obowiązuje taka kolejność a u mnie się zgadza.

    Miałem: emax1, emax2, ekonto, mbiznes do czasu aż przyznali mi KO
    i mam: emax1, emax2, mbiznes, ekonto.
    ATPO przyznanie kredytu odbyło się dość dziwnie,
    przez zamknięcie ekonta i ponowne jego otwarcie (bez zmiany numeru)

    Tak więc u mnie jedyna logiczna kolejność to chronologicznie.
    (ale gdy otwierałem drugi emax to wcisnął się zaraz pod mój
    najstarszy rachunek (emax1))

    St.

  • 17. Data: 2004-02-12 18:47:44
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. pieniądze "nie moje" (takie które zostaną przelane na izzy i dalej na
    > opłacenie np. r-ku tepsy) -  taka symulacja "blokady dla przelewu z datą

    A nie prościej używać np. jakiegoś Quickena czy innego Moneya?

    pzdr
    Artur

  • 18. Data: 2004-02-12 19:22:13
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > ATPO przyznanie kredytu odbyło się dość dziwnie,
    > przez zamknięcie ekonta i ponowne jego otwarcie (bez zmiany numeru)

    U mnie w Multibanku bylo tak samo.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 19. Data: 2004-02-12 20:35:50
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Feb 2004 19:47:44 +0100,
    osoba podpisana: Artur7 <a...@p...onet.pl>
    napisała:

    > A nie prościej używać np. jakiegoś Quickena czy innego Moneya?

    Nie.
    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 20. Data: 2004-02-12 22:04:49
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > Nie.
    > KJ