  • 11. Data: 2005-07-25 16:48:54
    Temat: Re: eMakler w mBanku :) fajnie - wszystko bezpłatnie
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > nie zawsze pobieraja, w jednym zaplacilem a w innym nie.

    Jezeli system ma automatycznie pobierać kasę z rachunku ROR to potrzebne
    jest pełnomocnictwo. Jak wpłacasz na rachunek brokera to pełnomocnistwa nie
    ma.
    Wygodniejsza dla użytkownika jest opcja 1.

    Darek

  • 12. Data: 2005-07-25 17:24:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 25 Jul 2005 18:27:46 +0200, w <dc340l$od3$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Oczywiscie, ze jest.
    > Taka sama jak za znaczek pocztowy czy telefon.... :D

    A to mBank nie dostarcza zaadresowanych kopert wraz z umową? Ale żydy ;p.

  • 13. Data: 2005-07-25 18:40:37
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message
    > W artykule news:dc2vi8$j59$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > gdyby to jeszcze chodziło o kontrakty to rozumiem
    > ale inwestowanie w akcje na kilka godzin to chyba totalna pomyłka :)
    >
    > rzeczywiście lepiej pozostań przy funduszach

    Ano zostanę bo w kwestii inwestycji jeszcze raczkuję .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 14. Data: 2005-07-25 19:08:03
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:dc2ueh$djm$1@news.onet.pl...
    > chyba nie było (a przynajmnie nie ma na news.onet.pl i news.aster.pl)
    >
    > Od dnia dzisiejszego oficjalnie dostępna jest usługa eMAKLER, dzięki
    której
    > Klienci mBanku posiadający rachunek eKONTO mogą nabywać akcje i
    obligacje
    > bezpośrednio na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Usługa
    jest
    > bezpłatna, transakcje dokonywane są w czasie rzeczywistym, możliwe
    jest
    > również śledzenie na bieżąco notowań online wybranych papierów.

> [...]

    A po co zawierać tę umowę za pośrednictwem mBanku? Nie lepiej od razu
    bezpośrednio z DI BRE?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2005-07-25 21:13:11
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dc3dfb$sm8$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Tomasz Waszczyński z adresu <w...@w...org> napisał(a):

    > A po co zawierać tę umowę za pośrednictwem mBanku? Nie lepiej od razu
    > bezpośrednio z DI BRE?

    i tak zapłacisz za pełnomocnictwo :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 16. Data: 2005-07-25 21:26:45
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Generalnie warunki minimalnie lepsze niż w bossa.pl. Trudno mówic o
    rewolucji.

    MichalL

  • 17. Data: 2005-07-25 22:18:48
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:42e552ea$0$1397$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > i tak zapłacisz za pełnomocnictwo :)

    No wiem, ale będę miał usługę świadczoną bezpośrednio, a nie przez
    pośrednika.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2005-07-25 22:19:14
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dc3lev$hmo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Generalnie warunki minimalnie lepsze niż w bossa.pl. Trudno mówic o
    > rewolucji.

    Za to funkcjonalność znacznie mniejsza.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2005-07-25 22:19:14
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

  • 20. Data: 2005-07-25 22:56:27
    Od: pb158 <p...@g...pl>

    MichalL napisał(a):
    > Generalnie warunki minimalnie lepsze niż w bossa.pl. Trudno mówic o
    > rewolucji.
    >
    > MichalL

    A w czym "minimalnie" lepsze , że mają tylko (czy aż) zlecenia limit i
    PKC i nie mają instrumentów pochodnych ? nie mam akurat rachunku w
    bossa.pl tylko w dm bzwbk i mam jako takie porównanie eMaklera z
    dowolnym profesjonalnym produktem jeśli chodzi o funkcjonalność
    działania na dzień dzisiejszy to porównywanie roweru z samochodem.
    Jedynie może kusić to wspólne konto z rachunkiem i jedna oferta gratis
    ale chyba tylko dla minimalistów i graczy z przypadku :) a nie
    aktywnych. Dopóki nie będzie w eMaklerze instrumentów pochodnych i
    zleceń zabezpieczających stop i stop limit to dalej bedzie to tylko
    "rower" inwestycyjny a nie "samochód". Gdyby były jeszcze tylko te dwie
    sprawy więcej co napisałem to można by było mówić o rewolucji w
    inwestowaniu ale tak to tylko zwykły "bunt" a nie rewolucja co zresztą
    sam napisałeś :)

    PZDR