eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankieCRM w BRE Banku › Re: eCRM w BRE Banku
  • Data: 2002-03-07 14:40:36
    Temat: Re: eCRM w BRE Banku
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
    news:n6ob8u805tnuqa1u42kcj8g1v277ujil5u@4ax.com...
    > taki news dostalem :
    >
    > >> eCRM w BRE Banku <<
    > Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiazania
    > eCRM w oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w
    > obszarze bankowosci detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi
    > zarzadzać wiedza o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
    > marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów
    > mBanku, Multibanku i IzzyBanku, wspomagajac budowę relacji z klientami
    > poprzez elektroniczne kanały kontaktu (...)
    >
    >
    > Czyli: uwaga, uciekac ! zaczyna sie permanetna inwigilacja a potam spam !
    > :)

    hehe... nie sa jedynym takim bankiem w polsce...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1