  • 1. Data: 2010-06-30 19:28:44
    Temat: dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    A w treści SMS-a:

    ---

    Przyjacielu! Mam do ciebie ogromną prośbę, ale proszę nie zawiedź mnie -
    IDŹ 4 LIPCA NA WYBORY! I zrób wszystko co możesz, aby w niedalekiej
    przyszłości w czasie spotkań dyplomatycznych Pierwsza Dama nie szczała
    do kuwety.

    ---

    Pytam się: Co to do diabła ma znaczyć???? To jest dyskusja merytoryczna?
    Zgoda buduje?

    To takie prymitywne, takie chamskie, takie bezczelne i aroganckie.

    W jakim ja kraju żyje?

    Jestem szczerze wkurzony. A moje wkurzenie pogłębia fakt, że pewnie ten
    SMS i jego milion kopi zostało sfinansowanych z moich podatków.

    Jak chcecie, to sobie głosujcie na reprezentanta autorów tego SMS-a, ja
    tym cwaniakom mówię stanowcze NIE!

    J.

  • 2. Data: 2010-06-30 19:53:06
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Cze, 21:28, Joachim <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przysz o ci w czasie spotka dyplomatycznych Pierwsza Dama nie szcza a
    > do kuwety.
    >
    > ---
    >
    > Pytam si : Co to do diab a ma znaczy ???? To jest dyskusja merytoryczna?
    > Zgoda buduje?
    >
    > To takie prymitywne, takie chamskie, takie bezczelne i aroganckie.
    >
    > W jakim ja kraju yje?
    >
    > Jestem szczerze wkurzony. A moje wkurzenie pog bia fakt, e pewnie ten
    > SMS i jego milion kopi zosta o sfinansowanych z moich podatk w.
    >
    > Jak chcecie, to sobie g osujcie na reprezentanta autor w tego SMS-a, ja

    to nic

    to styl petaków z PO gówniarstwa kierowanego przez hrabiego Errora
    Komorowskiego i jego cudną "lady"

    notabene, jaka kuwetę potrzebuje "lady" Komorowska

    ohyda jak patrzę na .......

    jak mozna sie tak zapaść jak wieprzek

  • 3. Data: 2010-06-30 20:27:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak chcecie, to sobie głosujcie na reprezentanta autorów tego SMS-a, ja
    > tym cwaniakom mówię stanowcze NIE!

    Masz rację!!! Ja też nie zagłosuję na Kaczyńskiego :)))

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-06-30 20:41:35
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację!!! Ja też nie zagłosuję na Kaczyńskiego :)))

    Jeśli Ciebie to śmieszy to gratuluję poczucia humoru. Ten SMS jest
    adresowany właśnie do takich jak ty - potencjalnego elektoratu
    Komorowskiego i PO.

    J.

  • 5. Data: 2010-06-30 20:47:42
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Masz rację!!! Ja też nie zagłosuję na Kaczyńskiego :)))

    No to może przynajmniej zostaniesz w domu?

    http://www.youtube.com/watch?v=apNdODoWX2I

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2010-07-01 06:20:35
    Od: "Michu" <m...@g...com>

    Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

    Witek
    --------------
    www.wenusimars.pl
    Forum Ludzi Dorosłych

  • 7. Data: 2010-07-01 06:28:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to może przynajmniej zostaniesz w domu?

    Raczej skreśle obu "kandydatów" :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-07-01 06:52:06
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

    > Jeśli Ciebie to śmieszy to gratuluję poczucia humoru. Ten SMS jest
    > adresowany właśnie do takich jak ty - potencjalnego elektoratu
    > Komorowskiego i PO.

    To jestem zdziwiony bo dostają go potencjalni wyborcy PiS (jak Ty) by
    nasilić ich wzburzenie.

  • 9. Data: 2010-07-01 08:40:52
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Lip, 08:20, "Michu" <m...@g...com> wrote:
    > Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?
    >
    > Witek
    > --------------www.wenusimars.pl
    > Forum Ludzi Dorosłych

    Przez sztab?
    Kolego, to osobiście Komorowski wysłał tego SMS-a :):):)

    Szkoda cennego czasu na polemike z takimi bzdurami.

  • 10. Data: 2010-07-01 13:57:58
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Joachim wrote:

> [...]
    >
    > ---
    >

    > Pytam się: Co to do diabła ma znaczyć???? To jest dyskusja

    Dobre, dobre, ale nie dość dobre. Rzekomy SMS ma 223 znaki,
    w dodatku zawiera polskie litery, czyli nie ma mocnych by
    mógł być wysłany jako normalny 160 znakowy. Mamy uwierzyć
    że takie wieloczęściowe coś ktokolwiek rozsądny by wysłał?

    Albert Einstein (1879-1955)