  • 1. Data: 2003-12-08 11:33:56
    Temat: [dominet] likwidacja lokaty zalozonej przez intetnet
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanie: sa tutaj moze osoby ktore zakladaly lokaty w Dominet baknu
    za posrednictwem interentu? Jak wyglada likwidacja takiej lokaty? Sa jakies
    problemy? Na ile wczesniej powinenem odeslac zadanie likwidacji lokaty tak
    by lokata zliwkidowana zostala jaknajblizej dnia w ktorym zostaje odnowiona
    (by stracic jak najmniej odsetek)?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-12-08 13:37:10
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > problemy? Na ile wczesniej powinenem odeslac zadanie likwidacji lokaty tak
    > by lokata zliwkidowana zostala jaknajblizej dnia w ktorym zostaje
    odnowiona
    > (by stracic jak najmniej odsetek)?

    zdeklarowales konto i na nie bedzie wplata automatem - przelew jest platny

  • 3. Data: 2003-12-09 09:14:41
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > odnowiona
    >
    > zdeklarowales konto i na nie bedzie wplata automatem - przelew jest platny

    no dobra, ale wzialem opcje z automatycznym odnowieniem lokaty, wiec... sami
    nie przeleja ;-)

    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2003-12-10 13:48:37
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał" <m...@g...pl> wrote in message
    > no dobra, ale wzialem opcje z automatycznym odnowieniem lokaty, wiec...
    sami
    > nie przeleja ;-)

    A nie dostales papierka pt. Zlecenie przelewu srodkow z lokaty? AFAIK
    wszystko jest napisane w umowie i regulaminie ktore dostales poczta.
    Przynajmniej w moim przypadku tak bylo.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak