  • 1. Data: 2002-04-14 21:48:02
    Temat: dochód brutto po ubruttowieniu
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    formularz wniosku o karte kredytowa citibanku
    (http://www.citibank.wsi.pl/wnioski/f_kar.htm)
    zawiera pole 'Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi',
    jak sie ubruttawia dochod brutto?

  • 2. Data: 2002-04-14 22:04:55
    Temat: Re: dochód brutto po ubruttowieniu
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > formularz wniosku o karte kredytowa citibanku
    > (http://www.citibank.wsi.pl/wnioski/f_kar.htm)
    > zawiera pole 'Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi',
    > jak sie ubruttawia dochod brutto?

    Nijak.
    Zostało im po reformie zdrowia bodajże, gdy podnosili pensje, zeby zaraz
    potem zabrać.

    kk

  • 3. Data: 2002-04-14 22:10:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    bromden <b...@p...gazeta.pl> writes:

    > formularz wniosku o karte kredytowa citibanku
    > (http://www.citibank.wsi.pl/wnioski/f_kar.htm)
    > zawiera pole 'Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi',
    > jak sie ubruttawia dochod brutto?

    Najpierw byl dochod netto. Dochod brutto to z podatkiem. A dochod
    brutto po ubruttowieniu to jest z podatkiem i skladka emerytalna...

    To jest ilestam procent, ale ile, to jzu nie pamietam.

    Anyway, jest to najwieksza kwota, jaka uda ci sie znalezc na "pasku
    wyplaty", jesli twoj pracodawca takie paski rozdaje...

    MJ

  • 4. Data: 2002-04-14 23:08:09
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    > (http://www.citibank.wsi.pl/wnioski/f_kar.htm)
    > zawiera pole 'Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi',

    Czesto spotykane okreslenie to dochod brutto-brutto

  • 5. Data: 2002-04-15 05:50:10
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Czesto spotykane okreslenie to dochod brutto-brutto

    Chyba, ze jako ubruttowienie potraktujemy odjecie skladki emerytalnej...

    dobek

  • 6. Data: 2002-04-15 06:54:29
    Od: "MarP" <b...@k...net.pl>

    Netto stanowi ok. 66% (2/3) brutto ubruttowione.

    MarP.

  • 7. Data: 2002-04-15 08:06:27
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "MarP" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Netto stanowi ok. 66% (2/3) brutto ubruttowione.

    Nie zawsze. Przy większych zarobkach wpada się w większe progi podatkowe,
    ale za to można wypaść ze składek emerytalnych.
    Robert

  • 8. Data: 2002-04-15 17:44:32
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "MarP" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Netto stanowi ok. 66% (2/3) brutto ubruttowione.

    A z jaką dokładnością ???
    +/- 50 % ????
    :-)))

  • 9. Data: 2002-04-16 09:05:12
    Od: "Darek nazwisko" <l...@N...poczta.gazeta.pl>

    bromden <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > formularz wniosku o karte kredytowa citibanku
    > (http://www.citibank.wsi.pl/wnioski/f_kar.htm)
    > zawiera pole 'Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi',
    > jak sie ubruttawia dochod brutto?

    brutto *1,23

    pzdr

  • 10. Data: 2002-04-17 00:14:14
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

    Subject: Re: dochód brutto po ubruttowieniu

    Nie wszyscy otrzymują wynagrodzenie brutto "po ubruttowieniu". Wtedy w
    bankach zaczyna się cyrk z tłumaczeniem, że nie płaci się ZUS i wyliczając
    zdolność kredytową nie należy odliczać od pensji składki na ZUS. W GE
    Mieszkaniowy do programu musieli wpisać fikcyjna składkę na ZUS - bo nie
    przewidziano, że ktoś jest zwolniony z tego haraczu.

    Krzych