  • 11. Data: 2009-08-31 08:18:19
    Temat: Re: dbNet - online?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:h7g0mk$ph2$6@inews.gazeta.pl...

    > znajomych. Zostało w ogóle jakieś poletko, w którym mbank jest
    > niekwestionowanym liderem?

    SFI oraz "karty za podpis dla każdego"? Onlajnowość?

  • 12. Data: 2009-08-31 08:40:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7g0mk$ph2$6@inews.gazeta.pl

    > Zostało w ogóle jakieś poletko, w którym mbank jest
    > niekwestionowanym liderem?

    Szybkość przelewów wewnętrznych?

  • 13. Data: 2009-08-31 08:41:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" <news:h7g0ri$aoa$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > ..."karty za podpis dla każdego"?

    Że by jeszcze ich jakość wykonania stała na wysokim poziomie to by było cacy
    :)

  • 14. Data: 2009-08-31 10:49:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:40:47 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Szybkość przelewów wewnętrznych?

    Alior ma tak samo.

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-08-31 10:51:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:18:19 +0200, MarekZ napisał(a):

    > SFI oraz "karty za podpis dla każdego"? Onlajnowość?

    Temat "karty za podpis dla każdego" będę miał okazję sprawdzić jak
    działa. Osoba kilka lat nie używająca konta po powrocie z uk, być może
    będzie się chciała ubiegać. Fakt, że sytuacja nietypowa i raczej wątpię
    aby dali, ja osobiście bym nie dał ;) no ale zobaczymy jak pójdzie ten
    test.

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-08-31 10:59:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7g9ru$ph2$10@inews.gazeta.pl

    > Alior ma tak samo.

    Za 3 zł na miesiąc :) - jeżeli bierzemy plastik do konta.

  • 17. Data: 2009-08-31 11:25:09
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 30 Sie, 00:17, MM <m...@p...change.hand> wrote:

    > Tak

    Bardzo ladnie mi odpowiedzieli, na zadane wczoraj zapytanie

    "Witamy.

    Według Tabeli Opłat i Prowizji dla Osób Fizycznych, z opłaty za
    korzystanie z karty Visa, wydanej do konta DB Net, zwolnieni są
    aktywni klienci, czyli tacy, którzy w danym miesiącu użytkowania konta/
    karty, wykonali kartą minimum jedną transakcję - gotówkową lub
    bezgotówkową. Oznacza to, że dokonanie wypłaty gotówki w bankomacie
    również zwalnia klienta z miesięcznej opłaty za posiadanie karty.

    Z poważaniem,
    Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"

  • 18. Data: 2009-09-05 12:27:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    Oj ale to bank wychodzi z propozycją w tej procedurze, a nie klient ma się
    ubiegać.

  • 19. Data: 2009-09-07 07:34:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 Sep 2009 14:27:59 +0200, MarekZ napisał(a):

    > "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    >
    > Oj ale to bank wychodzi z propozycją w tej procedurze, a nie klient ma
    > się ubiegać.

    No dokładnie. Wisi tam jakaś bardzo stara wiadomość "karta za podpis".

    Xenocide

  • 20. Data: 2009-09-08 09:02:54
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Michal Zapalowski wrote:

    > Eee tam, zaraz zagadke..
    >
    > Jak myslisz, dlaczego na infolinie czesto mowi sie 'dezinfolinia'? :)
    >
    > W zalaczeniu blokada dzisiejszej wyplaty cwiczebnej z bankomatu Pekao.
    > Mam nadzieje, ze nie polamie linka:
    > http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=368cd4fdca
    f27f81

    dzis dzwonili z banku z odpowiedzia na reklamacje z informacja,
    ze "stare" karty bez chipa tak dzialaly (blokady widoczne w tylko
    w bankomacie), natomiast transakcje z nowych kart (z chipem)
    sa widoczne w blokadach z poziomu witryny internetowej.